منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فایت کارت مسابقات G.F.C. 4 دُبی

سازمان Golden Cage که بانی مسابقات Global Fighting Championship است و ریاست آن نیز به عهده امیر شفیع پور معروف به پرنس امیر می باشد،پس از برگزاری G.F.C. 3 حالا سری جدید از مسابقات خود را نیز برگزار خواهد کرد.تاریخ برگزاری این مسابقات 24 مهرماه 1393 (16 اُکتبر 2014) خواهد بود.فایت کارت این مسابقات به نظر هنوز کامل نیست ولی فعلاً فایت کارت زیر اعلام شده است:

تورنومنت سنگین وزن چهار نفره:

اسماعیل لَزار (مراکش)  با.  تای تویواسا (استرالیا)

مِلوین مَنهوف (هلند)  با.  حسن کَسریوی (مراکش)

سوپر فایت:

بَدر هَری (مراکش)  با.  پاتریس کوارترون (فرانسه)

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 27 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رده بندی برترینهای ماه جولای 2014 اعلام شد

            

سایت معتبر LiverKick.com رده بندی برترین های کیک بوکسینگ جهان را در ماه جولای اعلام کرد.این رده بندی در 6 دسته وزنی اعلام گردید.برای دیدن این رنکینگ به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 27 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: ماساتو در کنار اَندی ساوِر-مسابقات RISE 100 توکیو

      ماساتو (سمت چپ) و اَندی ساور (سمت راست)

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

14 شهریور1393-بازگشت اُوِریم به میدان مبارزه

             

آلیستر اُوِریم 14 شهریور 1393 به میدان مبارزه برمی گردد.حریف بعدی او در مسابقات UFC بن روثوِل است.آخرین مبارزه اُوِریم 12 بهمن 1392 بود که در آن مبارزه موفق شده بود فرانک میر را با امتیاز شکست دهد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیروزی اَندی ساوِر در مسابقات RISE 100 ژاپن

       

اَندی ساور فایتر نامدار هلندی دیروز و در مسابقات RISE 100 که در توکیو،ژاپن برگزار شد موفق شد یاسوهیرو کیدو از کشور میزبان را با امتیاز شکست دهد.این دو فایتر یکبار هم در فینال 16 نفر مسابقات K-1 World MAX 2012 در مایورکا،اسپانیا به مصاف هم رفته بودند که در آن مبارزه هم اَندی ساور پیروز شد.حریف بعدی ساور، مصطفی هَیدا از مراکش خواهد بود که در مسابقات Kunlun Fight 7 چین به مصاف هم خواهند رفت.تاریخ این مبارزه 5 مرداد 1393 خواهد بود.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: حضور بَدر هاری در گروزنی برای دیدن مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان

     

بَدر هَری که در تعطیلات تابستان به سر می برد برای دیدن مبارزه قهرمانی سنگین وزن جهان WBA به گروزنی،روسیه رفته بود با رمضان غدیروف رئیس جمهوری چچن عکس یادگاری گرفت.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ژروم لی بنر،پیتر آرتز،فِرِدی کِمایو در مسابقات FIGHT NIGHT saint tropez 2014

 

مسابقات FIGHT NIGHT Saint-Tropez قرار است در تاریخ 13 مرداد 1393 (4 آگوست 2014) در فرانسه برگزار شود.سال گذشته نیز این مسابقات برگزار شده بود که در آن مسابقات ژروم لی بنر قهرمان WKN شد.فایت کارت مسابقات امسال بدین ترتیب است:

ژروم لی بنر  با.  دانیل سَم

پیتر آرتز  با.  فِرِدی کِمایو

کورنتین جالون  با.  سرگی ماسلوبویف

نیکُلاس وامبا  با.  آرنولد اُبوروتوف

وِلادیمیر مینیف  با.  میخائیل توترف

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ارنستو هوست در مقابل پیتر آرتز، 27 مهر 93

   

 آخرین باری که این دو فایتر افسانه ای با هم مبارزه کرده اند به سال 2006 برمی گردد.اما اکنون قضیه فرق می کند.حالا در سال 2014 است.ارنستو هوست 48 ساله شده و پیتر آرتز 43 ساله است.اما هنوز که هنوز است این دو دست از مبارزه برنمی دارند.پیتر آرتز برای مبارزه بعدی اش که در تاریخ 13 مرداد 1393 (4 آگوست 2014) ودر مسابقات Fight Night Saint-Tropez و در برابر فِرِدی کِمایو از فرانسه است آماده می شود.پیتر آرتز و اِرنستو هوست تا به حال 5 بار با یکدیگر مبارزه کرده اند که حاصل آن 3 پیروزی برای هوست و دو پیروزی برای آرتز بوده است.مبارزه ششم آنها که 27 مهر ماه 1393 (19 اُکتبر 2014) و بر سر قهرمانی سنگین وزن WKO می باشد رنگ و رویی دیگر خواهد داشت.

[منبع]

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اعلام اوزان فایترها در مسابقات آزاد قهرمانی آماتور K-1

سازمان K-1 طی آخرین اطلاعیه اش در صفحه فیسبوک خود تقسیم بندی اوزان فایترها را در مسابقات آزاد آماتور قهرمانی جهان K-1 را اعلام کرد.برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اطلاعات بیشتر درباره مسابقات آزاد قهرمانی جهان آماتور K-1

پوستر مسابقات آزاد قهرمانی آماتور K-1

این مسابقات در تاریخ 22 و 23 شهریور 1393 (13 و 14 سپتامبر 2014) و در سالن ساکِردام 02 لندن،انگلستان برگزار خواهد شد.در تمامی رده های سنی و در تمامی دسته های وزنی.چه بانوان چه آقایان.برای شرکت در این مسابقات و اطلاعات دقیق تر و شرایط حضور در این مسابقات یک ایمیل به آدرس k1worldopen@gmail.com بزنید و متن How Can I Participate In This Tournament? رو به آدرس ایمیل فوق بفرستید.به امید موفقیت شما در این مسابقات

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بَدر هاری 24 مهرماه رو در روی پاتریس کوارترون

   

با اینکه هنوز سایت های خبری فعال در بخش کیک بوکسینگ این خبر را اعلام نکرده اند اما خود بَدر هاری در صفحه اینستاگرامش تاریخ مبارزه با پاتریس کوارترون فرانسوی را اعلام کرده است.آنها 24 مهرماه 1393 (16 اُکتبر 2014) به مصاف هم خواهند رفت.ترجمه متن پیام بَدر هَری در صفحه اینستاگرامش بدین شرح است:

"16 اُکتبر،من کوارترون را ناک اوت می کنم!تو چیزی بیشتر از قربانی بعدی من نیستی،و من به نتیجه آن مبارزه پول آسان می گویم!!!به زودی می بینمت فاحشه!!!!

اگر درباره پاتریس کوارترون اطلاعات می خواهید باید بگویم که او فایتری 35 ساله از فرانسه است.با قد 1 متر و 98 سانتی متر.با وزن 117 کیلوگرمی.رکورد مبارزه او هم بدین ترتیب است:44 مبارزه-38 پیروزی (32 پیروزی با ناک اوت)-5 شکست (3 شکست با ناک اوت)-1 تساوی

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اطلاعیه مهم سازمان جهانی K-1

              

سازمان جهانی k-1 امروز طی اطلاعیه ای از تمامی فایترهای آماتور جهان خواست تا در اولین دوره مسابقات قهرمانی آماتور K-1 که قرار است در لندن،انگلستان برگزار شود،شرکت کنند.تمامی فایترهای آماتور از هر رشته رزمی می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

 ترجمه اطلاعیه سازمان جهانی K-1 بدین شرح است:
"خبر بزرگ بزرگ!
اطلاعات درباره مسابقات آزاد قهرمانی آماتور جهان که در لندن،انگلستان برگزار خواهد شد به زودی در این هفته منتشر خواهد شد.
به تمامی فایترهای آماتور از سراسر دنیا و تمامی فدراسیون ها و ورزش های رزمی خوش آمد می گوییم تا مهارتشان را در مسابقات آزاد رسمی K-1 قهرمانی آماتور جهان آزمایش کنند.
موی تای،کاراته،کونگ فو،کیک بوکسینگ،ساواته،کیوکوشین و تمامی ورزش های رزمی تا مهارتشان را تحت قوانین رسمی K-1 آزمایش کنند.
K-1 هرگز مسابقات قهرمانی آماتور جهان برگزار نکرده یا بر مسابقات قهرمانی آماتور جهان مهر تایید نزده است.ممکن است مسابقات زیادی با قوانین رسمی K-1 برگزار شده باشد اما این نخستین مسابقات قهرمانی جهان رسمی K-1 آماتور است،که ما قهرمانان آماتور K-1 را کشف خواهیم کرد.
چه کسی بهترین فایتر K-1 آماتور در جهان خواهد بود؟شما می توانید؟
تمامی دسته های وزنی،تمامی سنین
چه بانوان،چه آقایان
برای اولین بار".



حالا چرا قهرمان این مسابقات فایتری از کشور ما نباشد؟!

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 9 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتایج مسابقات Qabala Fight Series 2014

مسابقات Qabala Fight Series دیروز عصر در شهر قَبَلَه جمهوری آذربایجان برگزار شد.مسابقات در حد خوب و قابل قبولی بود و حضور فایترهای سازمان GLORY به این مسابقات اعتبار بخشیده بود.تنها اتفاق مهم و جنجالی این مسابقات دیسکالیفه شدن جمال بن صدیق از مراکش بود که در مبارزه با حِصدی جِرجِس از مصر در همان شروع مبارزه پای فایتر مصری را گرفت و پس از زمین انداختن یک ضربه پا زد به او زد و سپس با ضربات مشت به او ضربه زد که بلافاصله داور بن صدیق را از جِرجِس جدا کرد.گویا این نوع حرکات بین مراکشی ها شایع است چون بَدر هَری هم در سال 2008 و 2010 به ترتیب بر سر رِمی بونجاسکی و حِصدی جِرجِس همین بلا را آورد.نتایج کامل مسابقات دیروز در ادامه مطلب.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 9 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دعوت بَدر هاری از پاتریس کوارترون برای مبارزه

بَدر هاری اسطوره مراکشی-هلندی کیک بوکسینگ که نیازی به معرفی ندارد در اینستاگرامش از پاتریس کوارترون فایتر فرانسوی دعوت کرد تا با هم مبارزه کنند.درخواست بدر هری بدین مضمون بود:

"بیا به هواداران آنچه رو که می خواهند بدهیم.در سال 2011 هم من این فرصت رو به تو دادم اما تو اون رو رد کردی.این لحظه ای هست که هر دو منتظرشیم.همونطور که گفتم من آماده ام.بیا کاری کنیم تا اتفاق بیافتد.من تو رو بدجور ناک اوت می کنم".

و اما پاتریس کوارترون در جواب بدر هاری نوشت:

"من دیدم که تو سبک موی تای رو دوست داری.پس چرا با من در موی تای مبارزه نمی کنی؟الان سال 2011 نیست.تو باید سال 2014 رو به عنوان پایان دوران ورزشی ات به یاد بسپاری"....

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این مبارزه به وقوع خواهد پیوست یا خیر.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 8 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سی تیر 1393 آغاز لیگ جهانی K-1

لیگ جهانی K-1 اولین سری از مسابقات خود را در تاریخ 30 تیرماه 1393 (21 جولای 2014) و با نام K-1甲子園 KOUSHIEN برگزار خواهد کرد.

[منبع]

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 6 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

زمان برگزاری فینال K-1 World MAX اعلام شد.

         

زمان برگزاری فینال مسابقات K-1 World MAX در پاتایا،تایلند مشخص شد.بر طبق اعلام سازمان K-1 این مسابقات قرار است در تاریخ 12 مهر 1393 (4 اُکتبر 2014) برگزار شود.یادآور می شوم که این فینال،فینال سال 2013 است که با تاخیر برگزار خواهد شد.بوئاکاو بانچامِک از تایلند و اِنریکو کِل از آلمان بر سر کسب عنوان قهرمانی خواهند جنگید و سایر مبارزات سوپرفایت خواهد بود.در یکی از سوپرفایت های این مسابقات 'عیسی علمدار نظام' از ایران نیز حضور خواهد داشت.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 6 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ضابیط صمدوف و اِستفان لکو،پانزده تیر،چِچِن

ضابیط صمدوف فایتر آذری-بلاروسی کیک بوکسینگ در صفحه رسمی خود در فیسبوک اعلام کرد که 15 تیرماه 1393 (6 جولای 2014) و در جمهوری چچن به مصاف اِستفان لِکو آلمانی خواهد رفت.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 6 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: ضربه زیبای "های کیک چپ" میرکو فیلیپوویچ در GLORY 17 لُس آنجلس

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دیوی کوپر حریف بعدی بَدر هاری

 

بَدر هاری در صفحه رسمی اش در فیسبوک اعلام کرد که در تاریخ 10 مهرماه 1393 (2 اُکتبر 2014) در امارات متحده عربی به مصاف 'دیوی کوپر' از ایالات متحده امریکا خواهد رفت.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 2 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتایج مسابقات GLORY 17 لُس آنجلس

مسابقات GLORY 17 بامداد امروز آغاز شد و همگان مبارزات جذاب و نفس گیری را شاهد بودند.برای مشاهده نتایج این مسابقات به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: K-1.LXB.IR