منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آشنایی با سازمان GLORY

نام پروموشن: GLORY WORLD SERIES

سال تأسیس: 2012

موسس ها: پیئره اَندوراند،مارکوس لویر،اسکات رادمَن،توتال اسپورتز آسیا

مرکز کار: سنگاپور

افراد کلیدی: مارکوس لویر (متصدی مدیریت)،پیئره اَندوراند (رئیس،سهامدار اصلی)،جان جی. فرانکلین (مدیر عامل اجرایی)،اسکات رادمَن (اداره کننده)،کور هِمِرز (مسئول برگزاری مسابقات)

مالک: GLORY SPORTS INTERNATIONAL

وبسایت رسمی: http://www.gloryworldseries.com/en


تاریخچه:

هنگامی که سازمان بزرگ K-1 که در سال 2011 با مشکلات مالی جدی رو به رو شد،شرکت توتال اسپورتز آسیا با مدیریت مارکوس لویر،پیئره اَندوراند سرمایه گذار فرانسوی و اسکات رادمَن تصمیم گرفتند تا برند سازمان K-1 را خریداری کنند.هنگامی که گونیل مایک کیم موفق شد برند سازمان K-1 را خریداری کند این افراد تصمیم گرفتند تا برند و سازمان جدیدی در کیک بوکسینگ ایجاد کنند و آن را GLORY بنامند و به همین دلیل United Glory،تیم GOLDEN GLORY و پروموشن IT'S SHOWTIME را خریداری کردند تا هم تیم بزرگی داشته باشند و هم فایترهای بزرگ را زیر برند جدید خود بیاورند.آنها تصمیم گرفتند تا نام GLORY را جایگزین Golden Glory کنند.برخی از اعضای سابق ایتز شوتایم،گُلدن گلوری و یونایتد گِلوری مشاور سازمان جدید GLORY شدند.

سازمان GLORY سپس با فایترهایی چون: پیتر آرتز،سِمی شیلت،رِمی بونجاسکی،گوکان ساکی،دانیل گیتا،آلبرت کراس،جورجیو پتروسیان،یوشیهیرو ساتو و پَت بَری قرارداد بست.

تجارت:

دفاتر سازمان GLORY SPORTS INTERNATIONAL در بریتانیا،هلند،ژاپن،مالزی،سنگاپور و ایالات متحده امریکا است.با ترکیبی از کارگشایان دوره دیده،و با سطح بزرگ و ارشد اجرایی سرمایه گذاری جهانی،بازار ورزشی،حق پخش تلویزیونی،تکنولوژی و ورزشهای مبارزه ای.

در نوامبر سال 2012 سازمان GLORY با یکی از سازمانهای MMA به نام ONE FIGHTING CHAMPIONSHIP قرارداد مشارکت بست تا فایترهای این دو سازمان بتوانند در دو سازمان مبارزه کنند.

در ژوئن سال 2014 سازمان GLORY جان جِی فرانکلین را به عنوان مدیر عامل اجرایی جدید این سازمان معرفی کرد.

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

سومین سالگرد درگذشت مایک برناردو

  

دیروز سومین سالگرد درگذشت یکی از بزرگترین کیک بوکسرهای تاریخ بود.14 فوریه 2012 خبر درگذشتش دنیا را شوکه کرد.مایک برناردو کیک بوکسر افریقای جنوبی.

او در سن 42 سالگی درگذشت و برای همیشه به عنوان یکی از بهترین مشت زن های تاریخ به یاد خواهد ماند.او در بیش از 6 فینال 8 نفر K-1 WORLD GP حضور داشت و در سال 1996 به فینال این مسابقات راه یافت ولی در مبارزه با اَندی هوگ شکست خورد.

برناردو در دوران حرفه ای کیک بوکسینگ خود 77 مبارزه انجام داد که 54 پیروزی (42 پیروزی با ناک اوت) و 18 شکست و 3 تساوی حاصل کار او بود.او در دوران حرفه ای خود با بزرگترین کیک بوکسرهای زمان مانند: پیتر آرتز،میرکو فیلیپوویچ،موریس اسمیت،اندی هوگ،فرانسیسکو فیلهو،مارک هانت،ژروم لی بنر و ... مبارزه کرد.

او در 14 فوریه 2012 و به دلایل نامشخص در خانه خود در شهر کیپ تاون افریقای جنوبی درگذشت.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اولین رده بندی برترین های کیک بوکسینگ در سال 2015

   

سایت معتبر LiverKick رنکینگ برترین های کیک بوکسینگ را به روز رسانی کرد.این رده بندی در شش دسته وزنی مختلف انجام گرفته است .با رفتن به بخش ادامه مطلب رده بندی جدید را مشاهده نمایید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 25 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قرار گرفتن یک محصول دیگر در فروشگاه ما

                   

مسابقات GLORY 19 همپتون،ویرجینیا در قالب 1 DVD با کیفیت عالی و با قیمت 4000 تومان در فروشگاه ما قرار گرفت.برای خرید این محصول و سایر محصولات به صورت پیامکی با شماره 09391286305 در ارتباط باشید و از اشغال کردن خط بپرهیزید.به خریدهای زیر 6000 تومان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیروزی اَندی ساوِر در مسابقات No Kick, No Life 2015

  

اَندی ساوِر فایتر 70 کیلوگرمی دنیای کیک بوکسینگ و فاتح دو فینال K-1 World MAX در سالهای 2005 و 2007 امروز و در مسابقات No Kick, No Life 2015 که در توکیو،ژاپن برگزار شد موفق شد با ناک اوت (های کیک) در راند سوم بر تاناکا هیدِیا از ژاپن پیروز شود.مبارزه بعدی ساوِر دو ماه دیگر و در برابر جونای ریسکو از اسپانیا خواهد بود.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خط و نشان بَدر هاری برای فایترهای بزرگ

        

اگر شما یکی از طرفداران و یا دنبال کنندگان اخبار بدر هاری باشید می دانید که او این روزها سخت مشغول تمرینات بدنسازی است و به گفته خودش با تیم بدنسازی که طی سالهای 2009/2010 و همچنین سال 2012 مشغول انجام تمرینات سخت و فشرده است.او اکنون عکسی را در صفحات رسمی اش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که تیتر آن "لیست هدف بَدر هاری" است.بر این اساس بَدر هاری خود را برای مبارزه با فایترهای بزرگی چون: دانیل گیتا،تایرون اِسپونگ،هِسدی جِرجِس،ریکو وِرهووِن،اسماعیل لُنت و پاتریس کوارترون آماده می کند.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ریکو وِرهووِن پادشاه سنگین وزن GLORY باقی ماند

    ریکو وِرهووِن

ریکو وِرهووِن ملقب به "شاهزاده" در اصلیترین مبارزه مسابقات GLORY 19 قرار بود در یک مبارزه پنج رانده با اِرول زیمِرمَن مبارزه کند که البته مبارزه به دلیل آسیب دیدگی زانوی زیمرمن در راند دوم تمام شد تا وِرهوون همچنان در صدر سنگین وزن GLORY پادشاهی کند.

قبل از این مبارزه این دو فایتر در برابر هم یک پیروزی و یک شکست داشتند که حساسیت مبارزه سوم را بسیار بالا برده بود.با شروع راند اول و به صدا در آمدن زنگ مبارزه دو فایتر ضربات سنگین به سوی هم روانه کردند.(بقیه در ادامه مطلب)


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رسمی: اَندی ریستی در برابر روبین فان روسمالِن در GLORY 20 دوبی

  

پس از برگزاری مسابقات GLORY 19 در ویرجینیا ایالات متحده دور بعدی مسابقات GLORY در دوبی،امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.پس از پیروزی اَندی ریستی در برابر اِستیو موکسون در GLORY 19 این بار او برای عنوان سبک وزن با روبین فان روسمالن مبارزه خواهد کرد.این دو فایتر قبلاً یک بار در فینال تورنومنت سبک وزن GLORY 12 نیویورک با هم مبازه کردند که در آن مبارزه ریستی با آپرکات چپ در راند دوم روسمالِن را ناک اوت کرد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتایج مسابقات GLORY 19 هَمپتون،ویرجینیا

  

مسابقات GLORY 19 ساعت 03:00 بامداد امروز در شهر همپتون ایالت ویرجینیا برگزار شد.برای دیدن نتایج این مسابقات به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانیل گیتا در مقابل گوکان ساکی در G.F.C 5 دوبی

 

یک خبر بزرگ برای علاقه مندان به کیک بوکسینگ.خبرهایی شنیده می شود که مسابقات G.F.C. 5 دوبی که قرار است 27 فروردین 1394 (16 آپریل 2015) برگزار شود فایترهای بزرگی در خود خواهد دید.صفحه فیسبوک FightStadium و دانشنامه ویکی پدیا اعلام کردند که در نیمه نهایی تورنومنت سنگین وزن G.F.C. 5 دوبی دانیل گیتا از رومانی با گوکان ساکی مبارزه خواهد کرد.در نیمه نهایی بعدی هم بدر هاری با فایتری که هنوز نامش مشخص نشده مبارزه خواهد کرد.البته این خبر هنوز به طور رسمی از طریق سازمان G.F.C. هنوز اعلام نشده است.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتایج مسابقات Kunlun Fight 19 چین

مسابقات Kunlun Fight 19 دو روز پیش در سالن "تیانهی اِسپورتز سنتر" شهر گوانگژو،چین برگزار شد.اما دلیل اینکه تا امروز نتایج مسابقات را اعلام نکردیم این بود که نتایج کامل مسابقات هنوز در هیچ سایتی مشخص نشده است با این حال ما نتایج مسابقاتی را که مشخص شده در ادامه مطلب برای شما آماده کرده ایم.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتایج مسابقات K-1 CHINA vs. JAPAN 2015

       

مسابقات K-1 CHINA vs. JAPAN 2015 در چین برگزار شد.در این مسابقات 7 فایتر از ژاپن در برابر 7 فایتر از چین قرار گرفتند که نتایج آن به شرح زیر است:

65 کیلوگرم: کوجی یوشیموتو موفق شد پس از سه راند بر هانجی پیروز شود.

70 کیلوگرم: کِی جی در راند سوم با تکنیکال ناک اوت بر زانگ لی چیره شد.

53 کیلوگرم: ای مِیدی پس از سه راند بر سیوری غلبه کرد.

63 کیلوگرم: کیسوکه ناکامورا با تکنیکال ناک اوت در راند اضافه بر وانگ ژیوی غلبه کرد.

60 کیلوگرم: توموهیرو کیایی پس از سه را وو زی را شکست داد.

70 کیلوگرم: تیئن زین پس از سه راند هیدئاکی کیکاوا را مغلوب کرد.

70 کیلوگرم: جانگل کوکی پس از سه راند بر با ته ایر غلبه کرد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حِصدی جِرجِس،آرتور کیشِنکو،مایتی مو،داویت کیریا در Kunlun Fight 19

مسابقات Kunlun Fight از زیباترین و با کیفیت ترین مسابقات کیک بوکسینگ در چین است.این بار Kunlun Fight 19 قرار است در تاریخ 12 بهمن 1393 (1 فوریه 2015) و در گوانگژو، چین برگزار شود.برای دیدن فایت کارت این مسابقات به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 11 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: حضور بَدر هاری در مکه برای مراسم حج عمره

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 10 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حمایت دانیل گیتا از اِرول زیمِرمَن در مبارزه با ریکو وِرهووِن

     

دانیل گیتا ستاره فوق سنگین وزن رومانیایی دنیای کیک بوکسینگ در صفحه توئیتر خود عبارتی را برای حمایت از اِرول زیمرمن در مسابقات GLORY 19 هَمپتون توئیت کرد:

"آرزو دارم که موفق شوی،با تمام نیرو دوست من!تو پیروز هستی!با درود بر خانواده ات!دانیل گیتا"

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 10 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

G.F.C. 5 بیست و هفتم فروردین ماه 1394 در دوبی

        

سازمان Global Fighting Championship اعلام کرد که مسابقات G.F.C. 5 در تاریخ 27 فروردین 1394 (16 آپریل 2015) و در شهر دوبی برگزار خواهد شد.فایت کارت مسابقات هنوز اعلام نشده است.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تمرینات نیکی هُلزکِن در باشگاه بلَکزیلیَنز

    

نیکی هُلزکن فایتر هلندی جهت آماده سازی برای مبارزه در مسابقات GLORY 19 و در برابر الکساندر اِستتسورِنکو از روسیه این روزها در باشگاه Blackzilians امریکا و در کنار فایترهای بزرگی چون ویتور بلفورت و تایرون اِسپونگ مشغول تمرینات سخت و فشرده است.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استفاده از نرم افزار Line برای ارتباط با مدیریت وبلاگ

         

دوستانی که بر روی دستگاه های اندروید خود نرم افزار لاین را دارند از این به بعد می توانند با Add کردن مدیر وبلاگ از طریق سرچ آیدی او ahmadimehdi10 سفارشات خود را از این طریق ثبت کنند و یا اگر سوالی دارند بپرسند.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیروزی پتروسیان در گام نخست از سال 2015

   

جورجیو پتروسیان فایتر 70 کیلوگرمی ارمنی-ایتالیایی در مسابقات Thai Boxe Mania 2015 که در تورین،ایتالیا برگزار شد موفق شد پس از سه راند مبارزه با اِرکان واراُل از ترکیه این حریفش را شکست دهد.گفتنی است که پتروسیان پس از شکست در برابر اَندی ریستی در نوامبر 2013 در هیچ مبارزه ای حضور پیدا نکرده بود. 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اضافه شدن چند سوپرفایت دیگر به فایت کارت مسابقات GLORY 19

       

سازمان GLORY Sports International این هفته چهار سوپر فایت دیگر به فایت کارت مسابقات GLORY 19 هَمپتون اضافه کرد.بر این اساس بخش سوپر فایتها بدین ترتیب خواهد بود:

سوپرفایت ها:

اَندی ریستی با. اِستیو موکسون

جاش جونسی با. مَکس بومِرت

برایان کالیت با. مایرون دِنیس

فرانسیس اَمبَنگ با. اِستفِن ریچاردز

زاویر وینی با. اِوِریت سیمز

میچ آگویار با. سِدریک اسمیت

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: K-1.LXB.IR