منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پسر بد راهی زندان می شود

بدر هاری کیک بوکسر جنجالی مراکشی برای سپری کردن دوران محکومیت راهی زندان می شود.
به نقل از وبسایت هلندی ad.nl دادگاه مسئول رسیدگی به چند پرونده بدر هاری که مهمترینشان پرونده ضرب و شتم کوئن اورینک میلیونر هلندی بود،در ماه فوریه رای خود را اعلام کرد.بر این اساس او در یکی از روزهای ماه آوریل که اعلام نشده به زندان خواهد رفت و پس از طی دوران محکومیتش که حدود هفت ماه است از زندان آزاد خواهد شد.پیش از رای دادگاه قرار بود بدر هاری در ماه می 2017 با ریکو ورهوون مبارزه کند ولی با حوادث پیش آمده او پس از آزادی و احتمالا در ماه دسامبر برای این نبرد آماده می شود.
نام زندان برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رسانه ها اعلام نشده است.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 17 فروردين 1396برچسب:بدر هاری,ریکو ورهوون,GLORY,2017, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیتر آرتز در ایستگاه آخر

               

پیتر آرتز  "چوب بر هلندی" که هم اکنون 46 ساله است با کارنامه ای درخشان در طی دوران ورزشی خود سرانجام در رویداد پیش روی World Fighting League اعلام بازنشستگی خواهد کرد.
نکته جالب توجه درباره "آقای K-1" این است که تا پیش از این هم چند مبارزه بازنشستگی برای او برگزار شده که نخستین آنها در سال 2013 و در مسابقات GLORY 13 توکیو بود،جایی که آرتز در برابر دیدگان هوارداران ژاپنی اش و علیرغم تلاش ستودنی و مبارزه شجاعانه اش با امتیاز نزدیک مغلوب "ریکو ورهوون" قهرمان سنگین وزن گلوری شد.او سال بعد و در رویداد GFC Fight Series 1 دوبی با "دیوی کوپر" مبارزه کرد که نتیجه آن مبارزه تساوی طرفین بود.آرتز سپس در رویداد Fight Night Saint-Tropez III فرانسه با "فردی کمایو" مبارزه کرد و با آسیب دیدگی پا رینگ را ترک گفت.پیتر در اواخر سال 2014 در ژاپن به مصاف "ارنستو هوست" رفت که او هم به تازگی از بازنشستگی خارج شده بود.آرتز پس از سه راند مهیج نتیجه را با امتیاز به هموطنش واگذار کرد.آرتز پس از این مبارزه در هیچ مسابقاتی حضور نداشت و همگان فکر می کردند که او دستکشهایش را آویخته اما سازمان هلندی WFL با پخش یک ویدیو همه را سورپرایز کرد.
تیزری کوتاه از رویداد آینده WFL منتشر شد که نشان می داد پیتر آرتز برای آخرین بار در این رویداد مبارزه خواهد کرد.حریف او "تسوتن روگاوا" فایتر 23 ساله و جوان اوکراینی است.در سایر مبارزات مهم این رویداد ارول زیمرمن با مورات آیگون نبرد خواهد داشت.مایکل دوت در برابر فرد سیکینگ قرار خواهد گرفت و ابراهیم البونی با فابیو کواسی مبارزه می کند.
این مسابقات یکشنبه 3 اردیبهشت 96 (23 آوریل 2017)  و در سالن "تاپ اسپورت سنتروم" شهر آلمیره هلند برگزار خواهد شد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 17 فروردين 1396برچسب:پیتر آرتز, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حریف بعدی مسعود مینایی مشخص شد!

مسعود مینایی فایتر 70 کیلوگرمی کشورمان پس از پیروزی در برابر اسپودارنکو از بلاروس،به مصاف فایتری بزرگ و قدرتمند خواهد رفت که نیازی به معرفی ندارد.
"یودسانکلی فیرتکس" فایتر نام آشنای تایلندی حریف بعدی مینایی خواهد بود.پس از توافقات حاصل شده بین طرفین این مبارزه در قالب سازمان Martialism Square چین و در رویداد "MAS 1" برگزار خواهد شد.این مبارزه به صورت "یک راند 9 دقیقه ای و با قوانین موی تای " خواهد بود. زمان برگزاری شنبه 26 فروردین 96 خواهد بود.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 17 فروردين 1396برچسب:مسعود مینایی,یودسانکلی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ویدیوی مبارزه دیشب سیتیچای و دیلان سالوادور

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 6 فروردين 1396برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتایج مسابقات GLORY 39 بروکسل

رویداد GLORY 39 دیشب با برگزاری دو مبارزه عنوان قهرمانی سبک وزن و ولترویت و انجام یک تورنمنت پر وزن پایان یافت.
 مهمترین مبارزات شب،نبرد سدریک دومبه مدافع عنوان قهرمانی و یوان کونگولو بر سر عنوان قهرمانی ولترویت و از طرف دیگر مصاف بین سیتیچای سیتسونگپینونگ قهرمان سبک وزن و دیلان سالوادور فرانسوی بر سر قهرمانی این دسته بود.علاوه بر این مبارزه یک تورنمنت مدعیان دسته پروزن نیز برگزار گردید.نکته مهم دیگر درباره این رویداد کنسل شدن مبارزه حصدی جرجس و چای لوئیس پری به دلیل بیماری فایتر بریتانیایی بود.
نتایج کامل GLORY 39 بدین شرح است:

سوپرفایت ها:

سبک وزن: تیجانی بزتاتی با ناک اوت فنی (سه بار ناک دان در یک راند) در راند دوم بر صبری بن هنیه پیروز شد.
 ولترویت: هاروت گریگوریان با امتیاز بر پاول گارای غلبه کرد.
سبک وزن: کینگهائو منگ با رای غیر متحد داوران و با امتیاز نزدیک بر کیلین مولون چیره شد.
سبک وزن: مارات گریگوریان با ناک اوت فنی (لگ کیک) در راند دوم آنتون پتروف را مغلوب ساخت.
سنگین وزن: مبارزه حصدی جرجس و چای لوئیس پری لغو شد.
عنوان قهرمانی سبک وزن: سیتیچای سیتسونگپینونگ با ناک اوت فنی (ضربه زانو به بدن) در راند چهارم بر دیلان سالوادور پیروز شد تا همچنان قهرمان سبک وزن باقی بماند.

مبارزات اصلی:

نیمه نهایی شماره یک-تورنمنت مدعیان دسته پر وزن: پچپانومرونگ کیاتموکائو پس از سه راند مبارزه با امتیاز بر الکسی اولیانوف غلبه کرد.
نیمه نهایی شماره دو-تورنمنت مدعیان دسته پر وزن: سرهی آدامچوک هم به همین ترتیب بر نافی بیلالوفسکی پیروز شد.
سنگین وزن: جمال بن صدیق پس از سه راند نفس گیر گوتو اینوسنت را شکست داد.
فینال تورنمنت مدعیان دسته پر وزن: پچپانومرونگکیاتموکائو با امتیاز سرهی آدامچوک را مغلوب خود ساخت.
عنوان قهرمانی دسته ولترویت: سدریک دومبه پس از پنج راند مبارزه پر تنش با امتیاز بر یوان کونگولو را فائق آمد و نخستین دفاع از قهرمانی اش را جشن گرفت.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 6 فروردين 1396برچسب:نتایج,GLORY,GLORY 39,بروکسل,2017, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: K-1.LXB.IR