منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حضور K-1 در فستیوال ورزشی آرنولد

بنر فستیوال ورزشی آرنولد

مسئولین سازمان K-1 اعلام کردند که K-1 در فستیوال ورزشی آرنولد حضور پیدا خواهد کرد.این فستیوال قرار است در 28 فِوریه 2013 (10 اسفند 1391) و در شهر کُلِمباس ایالت اُهایو ایالات متحده برگزار شود.هنوز فایت کارت این مسابقات اعلام نشده و اما نکته آخر این که حضور K-1 در این تورنومنت ربطی به فینال 8 نفر مسابقات K-1 World GP 2012 ندارد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 30 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مسابقات "Glory 7" بیستم آپریل در میلان ایتالیا

بنر مسابقات "گلوری 7"

سازمان "گلوری" پس از اعلام برنامه مسابقات "گلوری 5" در لندن و "گلوری 6" در استانبول،حال از برگزاری مسابقات "گلوری 7" در تاریخ 20 آپریل 2013 (31 فروردین 1392) در شهر میلان ایتالیا خبر داد.هنوز از فایت کارت این مسابقات خبری نیست ولی به زودی اسامی فایترهای حاضر در این تورنومنت اعلام خواهد شد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 29 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اضافه شدن بخش "ویدئو گالری" به وبلاگ

       

به اطلاع شما عزیزان و علاقه مندان به مسابقات K-1 و کیک بوکسینگ عرض می کنم که بخش "ویدئو گالری K-1" به این وبلاگ اضافه شده است که در سمت راست وبلاگ و در بخش موضوعات مطالب قرار گرفته است.شما می توانید با مراجعه به این بخش ویدئوهای مبارزات فایترها را دانلود کنید (البته این قسمت کاملتر خواهد شد و هنوز تکمیل نشده).ضمن اینکه بخش "گالری تصاویر" و "فروشگاه اینترنتی K-1" به زودی به وبلاگ اضافه خواهد شد.با تشکر

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بخش مشاهده و دانلود ویدیوهای فایترهای بزرگ کیک بوکسینگ

"فايترهاي سنگين وزن"

اَندی هوگ


 

اِرنستو هوست


بَدر هاری


 

پیتر آرتز


سِمی شیلت


 ژروم لی بَنر


رِمی بونجاسکی


ریکو وِرهووِن


آلیستر اُوِریم


 

تایرون اِسپونگ


گلوبه فیتوزا


 

گوکان ساکی


دانیل گیتا

 


رِی سیفو


روسلان كارائف


میرکو "کرو کاپ" فیلیپوویچ


جعفر احمدی

 


مِلوین مَنهوف


"فايترهاي سبك وزن"

 

بوئاكاو بانچامِك


 

مایک زامبیدیس


 

اَندی ساوِر


ماساتو


جورجیو پتروسیان


جبّار عسکروف


 

آرتور کیشِنکو

 

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مبارزه "گوکان ساکی" با "دانیل گیتا"،"گلوری 6" در استانبول

"دانیل گیتا" (سمت راست) و "گوکان ساکی" (سمت چپ)

سازمان Glory اعلام کرد که مسابقات "گلوری 6" در تاریخ 6 آپریل 2013 (17 فروردین 1392) و در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.اما نکته مهم این مسابقات مبارزه بین "دانیل گیتا" و "گوکان ساکی" است که به ترتیب نفرات دوم و سوم رده بندی جهانی را در اختیار دارند و نکته دیگری که بر اهمیت مبارزه بین این دو فایتر می افزاید این است که این مبارزه برای "دانیل گیتا" یک مبارزه انتقامی محسوب می شود زیرا این دو فایتر قبلاً در فینال 8 نفر مسابقات K-1 World GP 2010 با یکدیگر مبارزه کردند که در آن مبارزه،ساکی موفق شد در راند اضافی پیروز شود.البته مبارزه آنها در گلوری 6 برای ساکی یک پوئن مثبت نیز دارد و آن اینکه ساکی از حمایت و تشویق هموطنان خود بهره مند خواهد بود.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 22 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گلوری 5 در لندن

 بنر مسابقات "گلوری 5"

مسابقات "Glory 5" در تاریخ 23 مارس 2013 (3 فروردین 1392) و در سالن "اِکسِل آرنا" لندن برگزار خواهد شد.در حال حاضر سه مبارزه اعلام شده است که از بین آنها می توان به مبارزه "رِمی بونجاسکی" با "تایرون اِسپونگ" ، "مُصعَب عَِمرانی" با "لیام هَریسون" و "جُردَن واتسون" با "اِستیو مُکسون" اشاره کرد.البته اسامی فایترهای دیگری نیز چون:اَندی ریستی،آلبرت کِرُس،دَنیو ایلونگا،وارِن اِستیوِلمَنس،یوهان فُوییو،ریس مَک آلیستر،تیم توماس، استیوِن وِکِلینگ،اِستفان ساسپرِگوی و ... در فایت کارت این مسابقات به چشم می خورد.پیش فروش بلیط این مسابقات از امروز آغاز شده است.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 22 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیام K-1 برای آغاز سال جدید

  

سایت رسمی k-1 طی پیامی آغاز سال 2013 را به طرفداران و علاقه مندان به K-1 و هنرهای رزمی تبریک گفت و از حمایت آنان در سال 2012 تشکر کرد و همچنین از اعلام جزئیات برنامه فینال 8 نفر مسابقات K-1 World GP 2012 در آینده نزدیک خبر داد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 20 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بهترین های سال 2012

         پتروسیان   سِمی شیلت         

بهترین های کیک بوکسینگ در سال 2012 از نظر سایت LiverKick اعلام شدند که بدین شرح می باشد:

- بهترین فایتر:

در بخش میان وزن "جورجیو پتروسیان" به عنوان فایتر برتر سال انتخاب شد و بعد از او "مورثل گروئنهارت" به عنوان نفر دوم انتخاب شد.

در بخش سنگین وزن "سِمی شیلت" به عنوان فایتر برتر سال انتخاب شد و بعد از او "دانیل گیتا" به عنوان نفر دوم انتخاب شد.  

- بهترین مبارزه: 

مبارزه بین "گِنجی اُمِنو" و "چانگ هیون لی" در مسابقات فینال 16 نفر مسابقات K-1 World GP 2012 به عنوان بهترین مبارزه سال 2012 انتخاب شد.

- بهترین ناک اوت:

ناک اوت "رُمی آدانزا" در مسابقات US Grand Prix 2012 به عنوان بهترین ناک اوت سال 2012 انتخاب شد.

- بهترین مسابقات:

در بخش میان وزن مسابقات "گلوری 70 کیلوگرم" که در استکهلم سوئد برگزار شد به عنوان بهترین مسابقات انتخاب شد.

در بخش ترکیبی (سنگین وزن و میان وزرن) مسابقات "ایتز شوتایم 54 و 55" و همچنین "ایتز شوتایم 57 و 58" به عنوان بهترین مسابقات انتخاب شدند.

-بهترین پدیده:

"رومان مایلوف" به عنوان پدیده و استعداد سال 2012 انتخاب شد.بعد از او هم "علیم نَبیُف" و "ویتالی لیسنیاک" به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.     

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: "لحظه ناک دان شدن دانیل گیتا توسط سِمی شیلت

  فینال تورنومنت گلوری 4

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

"سِمی شیلت" قهرمان مسابقات "Glory 4" شد!

    سِمی شیلت فاتح مسابقات "گلوری 4"

سِمی شیلت بار دیگر بر قله کیک بوکسینگ جهان ایستاد!او که سابقه چهار قهرمانی در مسابقات K-1 World GP را در کارنامه خود دارد این بار در مسابقات "گِلوری 4" و در حضور بهترینهای کیک بوکسینگ دنیا همانند:پیتر آرتز،دانیل گیتا،رِمی بونجاسکی،گوکان ساکی،اِرول زیمرمَن و ... قهرمان شد.هیچ شکی نیست که این مسابقات معتبرترین تورنومنت سال 2012 بود.ادامه گزارش در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتایج زنده مسابقات "گلوری 4"

بنر مسابقات "گلوری 4"

مسابقات "گلوری 4" امروز دوشنبه 11 دی ماه 1391 برگزار می شود.برای دیدن نتایج زنده این تورنومنت بزرگ به ادامه مطلب مراجعه کنید!


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آخرین اطلاعات درباره مسابقات "گلوری4"

هم اکنون مسابقات "دریم 18" که بخش MMA مسابقات است در حال برگزاری است وبلافاصله پس از آن "گلوری 4" آغاز خواهد شد.وزن کشی فایترها انجام شده و شما می توانید اوزان فایترها را در ادامه مطلب مشاهده کنید!اما در این وبلاگ و  در قسمت نظر سنجی،نظر شما عزیزان را درباره اینکه کدام فایتر قهرمان مسابقات "گلوری4" خواهد شد پرسیدیم!طبق نتایج نظر سنجی 46.4% به سمی شیلت رای دادند*25% به دانیل گیتا*14.2% به گوکان ساکی و 3.5% به سایر فایترها رای دادند


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 11 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فایت کارت نهایی مسابقات "گلوری 4"

پوستر مسابقات Glory 4/Dream 18

بالاخره پس از تغییرات پیاپی در ساعت شروع مسابقات،زنگ مسابقات "Glory 4" دوشنبه 11 دی 1391 و در ساعت 14:30 به وقت تهران (20:00 به وقت توکیو) به صدا در می آید و 16 فایتر در همان شب با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.برنده این تورنومنت صاحب چهارصد هزار دلار خواهد شد.کانال CBS Sports برای مردم ایالات متحده و Premier Sports برای مردم بریتانیا به طور زنده این مسابقات را پوشش خواهند داد  و کانال یورو اسپورت بعدها و با تاخیر این مسابقات را برای علاقه مندان پخش خواهد کرد.اما سازمان گلوری فایت کارت نهایی این رقابتها را اعلام کرد که می توانید در ادامه مطلب آن را ببینید!


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 9 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

طرح خیریه "دانیل گیتا":"زندگی وجود دارد"!

                                    دانیل گیتا

"دانیل گیتا" فایتر رومانیایی یکی از بهترین مبارزان حرفه ای کیک بوکسینگ و نفر دوم رده بندی جهانی کیک بوکسینگ (از نظر سایت لیور کیک) است.او به همراه "گابی کازان" پروژه ای را برای کمک به کودکان بی سرپرست،فقیر  رومانیایی طراحی کرده اند.گیتا که تا به امروز برای کسب افتخار در درون رینگ می جنگید از امروز اهداف دیگری نیز دارد!او مقداری از درآمدی را که از راه مبارزه به دست می آورد برای کمک به نیازمندان کشورش صرف خواهد کرد.برای ساخت مکان زندگی،برای سلامتی آنها و ...!اما به گفته خودش،او به تنهایی قادر به این کار نیست و از همه کسانی که می توانند کمک کنند درخواست یاری به پروژه خیره اش کرده است.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

میرکو کرو کوپ:دوست دارم در سال 2013 با "گوکان ساکی" مبارزه کنم!

میرکو (کرو کوپ) فیلیپوویچ

اکثر علاقه مندان به ورزشهای رزمی بخصوص کیک بوکسینگ و اِم اِم اِی کم و بیش با "میرکو فیلیپوویچ" ملقب به "کِرو کوپ" آشنا هستند.او یکی از قدیمی ترین فایترهای کیک بوکسینگ و MMA است.فیلیپوویچ یکی از فایترهای صعود کننده به مرحله فینال 8 نفر مسابقات K-1 World GP 2012 نیز می باشد.در حالی که هنوز حریفی پیش رو ندارد گفت: "دوست دارم با "گوکان ساکی" مبارزه کنم!او بهترین کیک بوکسر در حال حاضر است!مبارزه او ما را به یاد "اَندی هوگ" می اندازد،مبارزه او بسیار با کیفیت است.من تمایل دارم با ساکی مبارزه کنم اما مطمئن نیستم که این مبارزه در ماه مارس سال جدید امکان پذیر شود!ولی اگر شرایط مهیا شود مبارزه بسیار خوبی خواهد شد".

میرکو فیلیپوویچ در نیمه اول سال 2013 بسیار پرکار خواهد بود.چون باید در 15 مارس 2013 در کرواسی مبارزه کند و در ماه مِی و در MMA با "پدرو ریتزو" در برزیل مبارزه کند و همچنین مبارزه ای در 15 فوریه با "دِنیس اِستُجنیچ" در بوسنی خواهد داشت و البته حضور در فینال K-1 World GP 2012 که هنوز زمان و مکان آن معلوم نیست.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قهرمانی "پاول زوراولف" در فينال مسابقات SuperKombat WGP 2012‎

پوستر فینال مسابقات SuperKombat WGP 2012

فینال جایزه بزرگ مسابقات "سوپر کامبت 2012" با قهرمانی فایتر اُکراینی یعنی "پاول زوراوِلف" به پایان رسید.برای اطلاع از نتایج کامل به "ادامه مطلب" مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: K-1.LXB.IR