منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


DYNAMITE این بار در ایالات متحده

 

سایت mmafighting.com اعلام کرد مسابقات DYNAMITE در پایان سال جاری برگزار می شود.فایترهای کیک بوکسینگ از GLORY و فایترهای MMA از Bellator حضور خواهند داشت و محل برگزاری مسابقات ایالات متحده خواهد بود.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 29 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اضافه شدن چند محصول دیگر به فروشگاه ما

سه محصول جدید به فروشگاه ما اضافه شد! 1.مسابقات GLORY 21 سَن دیگو در قالب یک حلقه DVD با کیفیت عالی 2.مسابقات GLORY 22 لیل در قالب یک حلقه DVD با کیفیت عالی 3.مستند جدید بدر هاری.برای خرید این محصولات و یا سایر محصولات به صورت پیامکی با شماره 09391286305 در ارتباط باشید.به خریدهای زیر ده هزار تومان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مسابقات آزاد قهرمانی آماتور K-1 2015 فرصتی برای همه

سازمان جهانی K-1 با انتشار اطلاعیه ای از برگزاری مسابقات آزاد سطح آماتور K-1 خبر داد.بر این اساس این مسابقات از تاریخ 22 تا 24 آبان 1394 (13 تا 15 نوامبر 2015) و در توسکانی،ایتالیا برگزار خواهد شد.شما هم می توانید در این مسابقات شرکت کنید برای کسب اطلاعات بیشتر یک ایمیل به آدرس k1worldopen@gmail.com ارسال کنید.

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیتر آرتز به طور رسمی اعلام بازنشستگی کرد

 

پیتر آرتز افسانه ای پس از 26 سال حضور در مسابقات مختلف کیک بوکسینگ بالاخره دستکش های خود را آویخت.قبلاً سازمان GLORY زمینه بازنشستگی او را در مسابقات GLORY 13 توکیو فراهم کرده بود ولی آرتز پس از آن مسابقات در مسابقات GFC Fight Series 1 شرکت کرد و پس از آن هم دو مبارزه با فِرِدی کمایو از فرانسه و ارنستو هوست هلندی انجام داد.اخیراً هم او اعلام کرده بود در مسابقات BLADE 2 در ژاپن مبارزه خواهد کرد ولی در کنفرانس خبری این مسابقات پیام ویدئویی پیتر آرتز پخش شد که در آن آرتز اعلام کرد که پس از مبارزه با هوست دچار آسیب دیدگی هایی شده که نتوانسته به شرایط عادی و آمادگی بازگردد و تصمیم گرفته تا اعلام بازنشستگی کند.او خود را برای تمرین فایترها و ساخت نسل بعدی کیک بوکسرها آماده خواهد کرد.پیتر آرتز با 3 عنوان قهرمانی در مسابقات K-1 WORLD GP و رکورد 141 مبارزه-105 پیروزی-34 شکست و 2 تساوی از دنیای کیک بوکسینگ خداحافظی کرد.قطعاً او یکی از بزرگان و افسانه های کیک بوکسینگ است و خواهد بود بدون شک!!!!

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بوئاکاو قرارداد شش مبارزه با Kunlun Fight Championship بست

سازمان Kunlun FC و مدیران بوئاکاو بانچامِک پس از سه ماه مذاکره به توافق رسیدند.یک توافق که شامل شش مبارزه زیر نظر این برند چینی است.بوئاکاو با رکورد 309 مبارزه و 256 پیروزی در دنیای کیک بوکسینگ چهره ای مشهور است و این توافق برای این سازمان موفقیتی چشمگیر خواهد بود.اولین مبارزه بوئاکاو برای این سازمان در آگوست سال جاری خواهد بود.بوئاکاو هم پس از امضای قرارداد گفت: "خیلی خوشحالم که با Kunlun FC امضا می کنم.مطمئناً با چین بیگانه نیستم و به دنبال اینم تا با نمایش خوب طرفدارانم را حیرت زده کنم".

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:بوئاکاو,بانچامک,تایلند,چین,Kunlun, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیروزی اسطوره موی تای بر اسطوره کونگ فو

دیروز بوئاکاو بانچامِک اسطوره تایلندی موی تای و کیک بوکسینگ در مسابقات قهرمانی جهان WLF 2015 به مصاف یی لانگ رفت و موفق شد پس از سه راند این فایتر چینی را مغلوب کند.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 17 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتایج مسابقات GLORY 22 لیل،فرانسه

مسابقات GLORY 22 دیشب در شهر لیل،فرانسه برگزار شد.شبی پرهیجان برای دوستداران کیک بوکسینگ و طرفداران فایترها.برای دیدن نتایج این مسابقات به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 16 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: رویارویی ریکو وِرهووِن و بنجامین آدِگبویی در مراسم وزن کشی GLORY 22 لیل،فرانسه

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 15 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تایرون اسپونگ ماه آگوست به MMA باز می گردد!

 

تایرون اسپونگ اسطوره سورینامی کیک بوکسینگ برای نخستین بار از دو سال گذشته به قفس MMA باز می گردد تا با مایک کایل کهنه سرباز مسابقات STRIKEFORCE مبارزه کند.این مبارزه که در مگس وزن برگزار خواهد شد به فایت کارت مسابقات WSOF 22  اضافه شده است.این مسابقات یکم آگوست سال جاری ودر لاس وگاس ایالات متحده برگزار می شود.
اسپونگ (با رکورد 2 پیروزی و 0 شکست در MMA) یکی از بهترین کیک بوکسرهای حاضر در MMA دنیاست.او در آوریل سال 2014 و در فینال تورنومنت GLORY 15 استانبول و در مبارزه با گوکان ساکی از ناحیه پا به شدت آسیب دید. بازگشت او به MMA ابتدا توسط MMAFighting.com گزارش شد،حال حریف او مایک کایل است (با رکورد 21 پیروزی-12 شکست-1 مساوی و 2 مبارزه بدون نتیجه).او قبلاً دو بار برای WSOF مبارزه داشته و همچنین سابقه مبارزه در UFC و STRIKEFORCE را نیز در کارنامه دارد.این فایتر 35 ساله در آخرین مبارزه خود که در مارس 2015 و در مسابقات Abu Dhabi Warriors 2 انجام داد در برابر باگا آگائف با سابمیشن پیروز شد.
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: تمرین بنجامین آدگبویی در کنار اسماعیل لُنت جهت آمادگی برای GLORY 22

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 5 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

استیو موکسون آخرین حریف مایک زامبیدیس

همانطور که از قبل هم به اطلاع شما رساندیم مایک زامبیدیس فایتر اسطوره ای یونان امسال از دنیای کیک بوکسینگ خداحافظی می کند.او آخرین مبارزه اش را در ماه ژوئن سال جاری و در کشورش و در برابر فایتر استرالیایی،استیو موکسون برگزار خواهد کرد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 5 خرداد 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: K-1.LXB.IR