منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عکس روز: کنفرانس خبری GLORY 17 لُس آنجلس

 

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

دانیل گیتا به وِرهووِن لقب پینوکیو داد!

 

در آستانه برگزاری مسابقات GLORY 17 لُس آنجلس بر آن شدیم تا گفتگویی که دانیل گیتا با سایت رسمی گِلوری انجام داده را برای شما منتشر کنیم.همانطور که می دانید یکی از جذاب ترین و شاید هم جذابترین مبارزات GLORY 17 مبارزه بین دانیل گیتا و ریکو وِرهووِن است.آنها قبلاً در فینال تورنومنت سنگین وزن مسابقات GLORY 11 شیکاگو به مصاف هم رفتند که آن مبارزه را ریکو وِرهووِن با امتیاز پیروز شد.شما می توانید متن آخرین مصاحبه دانیل گیتا را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فایت کارت مسابقات Qabala Fight Series 2014 اعلام شد

 

همانطور که قبلاً هم به اطلاع شما رساندیم نخستین مسابقه از مسابقات Qabala Fight Series 2014 قرار است در تاریخ 8 تیرماه 1393 (29 ژوئن 2014) و در شهر قَبَلَه جمهوری آذربایجان برگزار شود.فایت کارت این مسابقات را در ادامه مطلب ببینید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: ضربه زیبای های کیک چپ بوئاکاو در مسابقات مونته کارلو 2014

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیروزی بوئاکاو در Monte Carlo Fighting Masters 2014

بوئاکاو بانچامِک دیروز در مسابقات Monte Carlo Fighting Masters 2014 و در یک مبارزه 5 رانده موفق شد دجیمه کولیبالی از فرانسه را شکست دهد و عنوان قهرمانی WMC را در فوق سبک وزن را از آن خود کند.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مسابقات Qabala Fight Series هشتم تیر 1393 در جمهوری آذربایجان

هشتم تیر ماه 1393 (29 ژوئن 2014) شهر قَبَلَه جمهوری آذربایجان میزبان مسابقات Qabala Fight Series خواهد بود که فایترهای پرآوازه ای در آن حضور خواهند داشت.هنوز فایت کارت این مسابقات اعلام نشده است ولی حضور فایترهایی چون:حِصدی جِرجِس،جمال بن صدیق،آلبرت کراس،مُصعَب عَمرانی و ستاره میان وزن آذری پرویز عبداللایف در این مسابقات قطعی شده است.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بوئاکاو برابر کولیبالی،امروز در مسابقات Monte Carlo Fighting Masters 2014

                       

بوئاکاو بانچامِک فایتر پر آوازه تایلندی امروز در جریان مسابقات Monte Carlo Fighting Masters 2014 موناکو،فرانسه برای قهرمانی فوق سبک وزن WMC جهان به مصاف 'فابیو پینکا' از فرانسه خواهد رفت.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فایت کارت کامل مسابقات GLORY 17 لُس آنجلس اعلام شد

 

در حالی که هنوز 10 روز مانده تا مسابقات GLORY 17 لُس آنجلس اما بر آن شدیم تا شما را از فایت کارت نهایی این مسابقات با خبر کنیم.برای دیدن فایت کارت مسابقات به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

شکست پرنس علی در مسابقات Heat 32

                                

پرنس علی کیک بوکسر ایرانی در جریان مسابقات HEAT 32 که به میزبانی توکیو،ژاپن برگزار می شد برای به دست آوردن عنوان سنگین وزن در مقابل الکس روبرتز از ایالات متحده ایستاد که در نهایت با امتیاز شکست خورد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آهنگ جدید بَدر هاری امروز منتشر شد

بَدر هاری امروز در صفحه رسمی خود در فیسبوک اعلام کرد که آهنگ جدیدش به نام WON'T STOP منتشر شد این آهنگ توسط میک میل و همراه با بَدر هاری خوانده شده و زبان آن هلندی است.برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اضافه شدن دو محصول دیگر به فروشگاه ما

                                   

مسابقات GLORY 16 دِنوِر 2014 که اخیراً برگزار شد در قالب 1 حلقه DVD با کیفیت عالی در فروشگاه ما قرار گرفت.از طرف دیگر مسابقات Global Fighting Championship 3 دُبی نیز که با حضور فایترهایی چون :بَدر هَری،پیتر آرتز،پیتر گراهام،دیوی کوپر،سینگ جایدیپ،استفان لکو و چند فایتر ایرانی و ... در دُبی برگزار شد نیز در قالب 1 حلقه DVD با کیفیت عالی در فروشگاه ما قرار گرفت.از این لحظه علاقه مندان می توانند با مراجعه به فروشگاه ما به آدرس http://k1market.hamvar.ir نسبت به خرید این محصولات همراه با سایر محصولات دیگر اقدام نمایند.در ضمن یادآور می شوم که حداقل سفارش باید 60000 ریال باشد (قیمت خود محصول) و به خریدهای زیر این مبلغ ترتیب اثر داده نمی شود و به لیست انصرافی ها منتقل خواهد شد.با تشکر

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 16 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

گفتگویی با رِمی بونجاسکی پس از بازنشستگی

  

سایت اختصاصی کیک بوکسینگ (LiverKick) نُه سوال از رمِی بونجاسکی فایتر بازنشسته که البته سابقه سه دوره قهرمانی مسابقات K-1 World Grand Prix را در کارنامه خود دارد پرسیده و بونجاسکی نیز به این سوالات پاسخ داده است.در 'ادامه مطلب' با ما همراه باشید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رابطه دوستانه و صمیمی گوکان ساکی و وِسلی اِسنایدر

        

چند ماه پیش 'لوئیس فان خال' سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به 'وِسلی اِسنایدر' بازیکن این تیم گفت اگر می خواهد جایگاهش را در ترکیب 11 نفره تیم ملی در جام جهانی 2014 حفظ کند باید روی استقامتش کار کند.از آن زمان 'گوکان ساکی' کیک بوکسر سرشناس به همین منظور به اسنایدر کمک کرد.حال پس از تست های گرفته شده بدن او بسیار آماده تر شده است.اِسنایدر در این باره به رسانه ها گفت: "تمریناتی که با گوکان انجام دادم،من را در مسافت های کوتاه انفجاری تر کرد.احساس می کنم که از این تمرینات استفاده زیادی بردم.اکنون خودم کیک بوکسینگ کار می کنم،فکر می کنم که واقعاً ورزشی عالی است".

به نظر می رسد دوستی های بین فوتبالیست ها و کیک بوکسرها منفعتی دوطرفه برای آنان داشته است و دوستی های بین ستارگان فوتبال و کیک بوکسینگ بیشتر و بیشتر می شود.برای مثال حمایت هایی که بازیکنانی چون:مارسلو،کریم بنزما و کریستیانو رونالدو از بَدر هَری انجام داده اند و دوستی بین وِسلی اِسنایدر و گوکان ساکی نیز نمونه دیگری است که ما شاهد آن هستیم.این دوستی ها برای دنیای کیک بوکسینگ نیز از این جهت اهمیت دارد که باعث می شود افراد زیادی با این ورزش آشنا شوند و ستارگان این رشته را بشناسند.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اولین مبارزه ژروم لی بَنِر در سال 2014 با پیروزی همراه شد

  ژروم لی بنر

ژروم لی بنر فایتر کهنه کار فرانسوی دیروز و در خلال مسابقات Final Fight - Retour aux sources که به میزبانی فرانسه برگزار می شد موفق شد 'لوسیان دانیلنکو' از رومانی را با ناک اوت در راند دوم شکست دهد و گام اول را در سال 2014 محکم بردارد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: قهرمانی بَدر هاری در G.F.C 3 دُبی

     

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

ژاپن لیگ جهانی K-1 را تأسیس کرد

   

K-1 در ژاپن و در سال 1993 پایه گذاری شد و به استاندارد جهانی مسابقات حرفه ای کیک بوکسینگ رسید و نام خود را به عنوان برترین برند مسابقات حرفه ای کیک بوکسینگ معرفی کرد.تا اینکه به دلیل مدیریت نادرست و ورشکست شدن FEG (سازمان ژاپنی که مدیریت مالی K-1 را بر عهده داشت ) تشکیلات K-1 از بین رفت و امتیاز و برند K-1 به یک شرکت هُنگ کنگی فروخته شد و از آن به بعد با نام سازمان جهانی K-1 به جهان معرفی شد.این سازمان هم تا به امروز بیشتر مسابقاتش را به جز فینال 16 نفر K-1 World GP 2012 در خارج از ژاپن برگزار کرده است.اما دیروز خبرهایی از ژاپن منتشر شد مبنی بر ظهور پروموشنی جدید که با  لوگوی K-1 و به نام 'لیگ جهانی K-1' ظهور کرده است.نخستین مسابقه لیگ جهانی K-1 یک تورنومنت آماتور خواهد بود که در تاریخ 21 جولای 2014 برگزار خواهد شد و فینال در تاریخ 3 نوامبر 2014 در استادیوم ملی یویوگی برگزار می شود.در این مسابقات اسامی فایترهای مشهور ژاپنی از جمله:یوتا کوبو،یوشیهیرو ساتو،یاسوهیرو کیدو،هیروتاکا اورابه،کویا اورابه،هیرویا،تاکرو و غیره دیده می شود.سازمان جهانی K-1 مسابقات خود را در خارج از ژاپن برگزار می کند و لیگ جهانی K-1 قصد دارد مسابقات خود را در ژاپن برگزار کند.گفته می شود موسس لیگ جهانی K-1 کازایوشی ایشی (همان موسس K-1) است.از طرف دیگر نام لیگ جهانی K-1 اینطور نشان می دهد که در آینده تنها شاهد مبارزه فایترهای ژاپنی در این مسابقات نخواهیم بود.در هر صورت باید منتظر ماند و دید.

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بَدر هَری قهرمان مسابقات Global Fighting Championship 3 شد

  

مسابقات Global Fighting Championship 3 از دیروز عصر آغاز شد و تا اواخر شب ادامه یافت.در تورنومنت این مسابقات بَدر هَری موفق شد با تکنیکال ناک اوت در هر دو مبارزه پیروز شود و قهرمان مسابقات شود.برای دیدن نتایج کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فایت کارت مسابقات GLORY 17 لُس آنجلس

با وجود اینکه فاصله ای در حدود 23 روز تا مسابقات GLORY 17 لُس آنجلس داریم و با وجود اینکه فایت کارت مسابقات هنوز تکمیل نشده است اما میخواهیم نگاهی کوتاه به اسامی فایترهای حاضر در این مسابقات بیاندازیم.جذابیت مسابقات GLORY 17 به این دلیل است که جدا از مسابقات یک تورنومنت 8 نفره میان وزن نیز در خلال این مسابقات برگزار خواهد شد که نام تورنومنت به "آخرین مرد ایستاده" معروف شده است.در هر صورت برای مشاهده فایت کارت مسابقات به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فینال مسابقات K-1 World MAX در تایلند به تعویق افتاد

 

به نقل از سایت LiverKick.com به دلیل کودتای نظامی در کشور تایلند و تغییر حکومت در این کشور برگزاری فینال مسابقات K-1 World MAX در این کشور به تعویق افتاده است.پاتایا شهری که قرار بود میزبان این مسابقات باشد نیز شامل قانون حکومت نظامی و قانون منع آمد و شد گردیده است.با وجود اینکه هنوز فاصله تقریباً دو ماهه تا زمان اعلام شده برای برگزاری فینال مسابقات فرصت باقی بود ولی خبرهای شنیده شده حاکی از آن است که مسئولان سازمان K-1 تصمیم به عقب انداختن زمان برگزاری فینال مسابقات را گرفته اند.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اطلاعیه

          

دوستان و همراهان زیادی درباره بهترین محصولات فروشگاه ما در ایمیل و به صورت پیامکی سوال داشتند!از ما سوال کردند که بهترین و سطح بالاترین مسابقاتی که در فروشگاه موجود است کدام ها هستند؟چون این سوال بارها و بارها تکرار شده بود لازم دیدم تا نظر خودم را درباره همه مسابقات موجود در فروشگاه را که دیده ام عرض کنم.اگر به طور خلاصه بخواهم بگویم مسابقات K-1 World GP 2003 و K-1 World GP 2004 و فینال 8 نفر k-1 World GP 2008 و فینال 8 نفر K-1 World GP 2009 و K-1 World GP 2010  و مسابقات GLORY 4 توکیو 2012 از بهترین هایی بودند که من دیده ام اما باز همه چیز بسته به نظر و سلیقه شما دارد.با تشکر

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: بَدر هاری و اِستفان لکو در کنفرانس خبری GFC 3

     

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پیام بَدر هاری به کریستیانو رونالدو به مناسبت قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

         

بَدر هاری با انتشار تصویری در صفحه خود در اینستاگرام متن پیامی را که به کریستیانو رونالدو به مناسبت قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا فرستاده بود و همچنین جواب رونالدو را به نمایش گذاشت.پیام آنها بدین ترتیب بود:

بَدر هاری:

تبریک می گویم برادر!!!!!!من به خاطر تیمتان خیلی خوشحالم!!!!!لازمه که این موفقیت را جشن بگیریم!!!!

 

کریستیانو رونالدو:

سلام برادر!خیلی ممنون!!!الان ما جشنی نمی گیریم..تو روی مبارزه ات در 29 مِی تمرکز کن.کمربند (قهرمانی) را برنده شو و فصل ما را کامل کن.اگر شکست خوردی(که امکان ندارد اتفاق بیافتد) ما باخته ایم.پس برنده شو،بخاطر ما.بعد از اینکه کمربند را برنده شدی ما جشن بزرگی می گیریم.من می روم که دوش بگیرم بعداً بهت پیام میدم!

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رنکینگ کشورها از نظر عناوین قهرمانی طی سالهای 2014-1993

        

حال که فرصتی پیش آمده و فعلاً تا چند روزی مسابقه ای در پیش نیست قصد داریم نگاهی بیاندازیم به کشورهایی که فایترهای آنان بیشترین عناوین قهرمانی کیک بوکسینگ جهان را به دست آورده اند.البته این رده بندی فقط با نگاه به مسابقات K-1 و GLORY انجام شده است.

رده بندی از سال 1993 تا 2014:

.هلند (22 عنوان)

.ایتالیا (3 عنوان)

.ژاپن (3 عنوان)

.سورینام (2 عنوان)

.تایلند (2 عنوان)

.کرواسی (2 عنوان)

.نیوزیلند (1 عنوان)

.سوئیس (1 عنوان)

.ترکیه (1 عنوان)

.ایالات متحده (1 عنوان)

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: K-1.LXB.IR