منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آلیستر اُوِریم 34 ساله شد

                                  

دیروز 17 مِی 2014 آلیستر اُوِریم 34 ساله شدن خود را جشن گرفت.آلیستر یکی از قهرمانان اسبق K-1 است که در سال 2010 موفق شد قهرمان مسابقات k-1 World Grand Prix 2010 شود.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: تمرین بَدر هَری در دُبی

 

این عکس در باشگاه 'اژدهای قرمز' شهر دُبی که متعلق به 'امیر شفیع پور' (پرنس امیر) است،گرفته شده است.بَدر هَری و مربی اش مایک پَسنییر در حال تمرین هستند و خود را برای حضور در تورنومنت Global Fighting Championship 3 آماده می کنند.این مسابقات 8 خرداد 1393 (29 مِی 2014) و در شهر دُبی برگزار خواهد شد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عیسی علمدار نظام در فینال مسابقات K-1 World MAX تایلند

     

همانطور که قبلاً هم به اطلاع شما رسید فینال مسابقات K-1 World MAX 2013 که با تأخیر در سال 2014 برگزار می شود قرار است در تاریخ 4 مرداد 1393 و به میزبانی شهر پاتایا،تایلند برگزار شود.مبارزه فینال هم بین 'بوئاکاو بانچامِک' و 'اِنریکو کِل' برگزار خواهد شد و سایر مسابقات به صورت سوپر فایت است.عیسی علمدار نظام هم از ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت برای مشاهده فایت کارت مسابقات به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تیزر مسابقات GLORY 17 لُس آنجلس

تیزر مسابقات GLORY 17 لُس آنجلس منتشر شد.با اینکه تقریباً 37 روز به شروع این مسابقات جذاب باقی ماند سازمان گِلوری تیزر این مسابقات را منتشر کرد.برای دانلود ویدئو هم می توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

دانلود

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: حضور بوئاکاو بانچامِک در مسابقات آزمایشی K-1 در چین

             

بوئاکاو در این مسابقات به عنوان مهمان ویژه حضور داشت و در مراسم توزیع جوایز حضور پیدا کرد.در کنار او "نِد کوروک" از مسئولان سازمان K-1 و "ژو ژی پنگ" از فایترهای K-1 نیز حضور داشتند.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 22 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بیوگرافی فایترهای مسابقات K-1 World MAX (سبک وزن های کیک بوکسینگ)

برای دیدن بیوگرافی فایترها بر روی نام فایتر مورد نظر خود کلیک کنید.

1- مایک زامبیدیس (Mike Zambidis)

2- آرتور کیشنکو (Artur Kyshenko)

3- جبّار عسکروف (Dzhabar Askerov)

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اضافه شدن دو محصول دیگر به فروشگاه ما

           

به دلیل حجم بالای درخواست ها و ایمیل های دریافتی دو محصول دیگر را هم به فروشگاه اضافه کردیم.مسابقات GLORY 15 استانبول (به طور کامل همراه با سوپر فایت ها) و مسابقات LEGEND 3 میلان،ایتالیا.علاقه مندان می توانند هم اکنون برای خرید این دو محصول و یا سایر محصولات به فروشگاه ما به آدرس/http://k1market.hamvar.ir مراجعه کنند.نکته مهم دیگر اینکه به خریدهای زیر 60000 ریال ترتیب اثری داده نخواهد شد (فقط قیمت محصولات.و نه مجموع هزینه ها).با تشکر

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: کیک تولد بوئاکاو بانچامِک

                               

امروز هشتم مِی است.بوئاکاو بانچامک هم متولد 8 مِی 1982 می باشد و امروز 32 ساله شد.قطعاً در بین شما عزیزان نیز او یکی از پرطرفدارترین فایترهای دنیاست.برای این فایتر بزرگ آرزوی موفقیت های بیشتری داریم.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تریلر مسابقات Global Fighting Championship 3 دُبی

تریلر مسابقات Global Fighting Championship 3 دُبی در سایت یوتیوب و شبکه های اجتماعی منتشر شد.که ما هم پس از دانلود آن،در سایت آپارات آپلود کردیم.هم اکنون شما عزیزان می توانید این ویدئو را مشاهده و یا از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اطلاعیه

             

به دلیل درخواست زیاد همراهان این وبلاگ،بیوگرافی قهرمانان مسابقات K-1 World MAX از آغاز (سال 2002) تا به امروز بر روی وبلاگ قرار گرفت.شما عزیزان می توانید هم اکنون برای مطالعه بیوگرافی و اطلاعات مربوط به هر فایتر از قسمت آرشیو موضوعی (سمت راست وبلاگ) بر روی بخش بیوگرافی قهرمانان مسابقات K-1 World MAX کلیک کرده و فایتر مورد نظر خود را بیابید.در ضمن ما قصد داریم تا بیوگرافی سایر فایترهای سبک وزن را نیز به مرور زمان در بخش های دیگر اضافه کنیم از این رو از شما عزیزان می خواهیم تا اسامی فایترهای مورد نظر خود را در بخش نظر بدهید این پست بنویسید تا لیست فایترها را برای استفاده همه عزیزان علاقه مند کامل کنیم.با تشکر

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بیوگرافی قهرمانان مسابقات K-1 World MAX از آغاز تا به امروز

برای دیدن بیوگرافی مربوط به هر فایتر بر روی نام او کلیک کنید.

1-آلبرت کراس (Albert Kraus)

2-ماساتو (Masato)

3-بوئاکاو بانچامِک (Buakaw Banchamek)

4-اَندی ساوِر (Andy Souwer)

5-جورجیو پتروسیان (Giorgio Petrosyan)

6-مورثل گِرونهارت (Murthel Geroenhart)

7-اِنریکو کِل (Enriko Kehl)

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فایت کارت مسابقات GLOBAL FIGHTING CHAMPIONSHIP 3 دُبی

 

سایت رسمی مسابقات GOBAL FIGHTING CHAMPIONSHIP فایت کارت مسابقات G.F.C 3 دُبی را منتشر کرد.در این فایت کارت فایترهایی هم از ایران حضور دارند.برای مشاهده فایت کارت به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتایج مسابقات GLORY 16 دِنوِر

  

مسابقات GLORY 16 دِنوِر صبح امروز آغاز شد و مسابقاتی رویایی برای همه تماشاگران بود چرا که تکنیکال ناک اوت ها و ناک اوت های بسیار زیبایی در این مسابقات دیده شد.برای دیدن نتایج کامل این مسابقات به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 14 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

عکس روز: مدل موی جالب "اِرول زیمِرمَن" قبل از آغاز GLORY 16

 

عکسی که مشاهده می کنید توسط صفحه توئیتر باشگاه Gloden Glory (باشگاه اِرول زیمرمن) منتشر شد که او را در فروشگاهی نشان می دهد که به طور نیم رخ ایستاده و بر نیمه سرش طرحی از یک الماس دیده می شود.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

GLORY 16 دِنوِر پس فردا کلید خواهد خورد

زنگ مسابقات GLORY 16 دِنوِر ایالات متحده 14 اردیبهشت 93 ساعت 6:00 صبح به وقت ایران به صدا در خواهد آمد.برای مشاهده فایت کارت کامل این مسابقات به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اعلام زمان و مکان برگزاری فینال K-1 World MAX

 

سازمان جهانی K-1 بالاخره زمان و مکان برگزاری فینال مسابقات K-1 World MAX 2013 که با تأخیر در سال 2014 برگزار می شود را اعلام کرد.بدین ترتیب این مسابقات در تاریخ 4 مرداد 1393 (26 جولای 2014) و در شهر پاتایا،تایلند برگزار خواهد شد.بوئاکاو بانچامِک و اِنریکو کِل دو فینالیست این مسابقات هستند.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

جزئیات بیشتر درباره مسابقات GFC 3 دُبی

    

مسابقات GLOBAL FIGHTING CHAMPIONSHIP 3 قرار است پنجشنبه 8 خرداد 1393 (29 مِی 2014) و در مرکز تجارت جهانی دُبی برگزار شود.در این مسابقات یک تورنومنت چهار نفره سنگین وزن برگزار می شود و علاوه بر آن چند سوپر فایت هم برگزار خواهد شد.فایترهای حاضر در تورنومنت چهار نفره عبارتند از: بَدر هَری،اِستفان لِکو،پیتر گراهام و آرنولد اُبوروتوف.برنده تورنومنت صاحب یک میلیون درهم امارات خواهد شد.علاوه بر این چهار فایتر،پیتر آرتز و دیوی کوپر هم در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بَدر هَری،پیتر آرتز و پیتر گراهام در GLOBAL FC 3

        

سایت LiverKick دقایقی پیش در جدیدترین خبر خود اعلام کرد بَدر هَری،پیتر آرتز و پیتر گراهام در تاریخ 29 مِی 2014 در دُبی در یک تورنومنت چهار نفره از مسابقات GLOBAL FC 3 شرکت خواهند کرد.در این تورنومنت یک فایتر دیگر هم باید شرکت کند که هنوز نام او اعلام نشده است.مجری رینگ این مسابقات نیز مایک بافر مشهور اعلام شده است.جایزه مسابقات هم یک میلیون درهم امارات (272,000 دلار امریکا) تعیین شده است.البته این خبر هنوز رسمی اعلام نشده و بنا به خداحافظی پیتر آرتز از دنیای کیک بوکسینگ در مسابقات GLORY 13 توکیو کمی خبر مبهم به نظر می رسد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

خبر فوری: مبارزه بین بَدر هَری و اسماعیل لُنت لغو شد

                 

مبارزه بین بَدر هَری و اسماعیل لُنت که قرار بود در 27 اردیبهشت و در خلال مسابقات A1 World Combat Cup GOLD EDITION برگزار شود  لغو شد.بدر هری در صفحه شخصی خود در فیسبوک این پست را گذاشت:

خبر رسمی:

"به همه هوادارانم،من هم خبرهای بد دارم هم خبرهای خوب.مبارزه مقابل اسماعیل لُنت کنسل شده است.فدراسیون کیک بوکسینگ به ما مجوزی نداد.برای من مایه خجالت است چون من برای این مبارزه خیلی خیلی سخت تمرین کرده بودم،من خیلی خوب آماده بودم.من فقط می خواهم از تمام هوادارانم در هلند معذرت خواهی کنم.اما من خبر خوب هم دارم.29 مِی (8 خرداد 93)،دُبی،تمام چیزی که می توانم بگویم".

از شما بسیار متشکرم

ما جستجویی در اینترنت کردیم و فقط یک مسابقه در 29 مِی در دُبی امارات پیدا کردیم و آن هم مسابقات Global Fighting Championship 3 بود که آن هم اطلاعات محدودی منتشر کرده بود اعم از اینکه 18 فایتر سنگین وزن در این مسابقات شرکت می کنند و جایزه قهرمان 1 میلیون درهم امارات است.ما هم بیشتر از این نمی دانیم.اطلاعات تکمیلی به محض دریافت سریعاً منتشر خواهد شد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 9 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اسامی فایترهای تورنومنت میان وزن GLORY 17 لُس آنجلس اعلام شد

         پوستر رسمی مسابقات گِلوری 17 لُس آنجلس

مسابقات GLORY 17 لُس آنجلس 31 خرداد 1393 (21 ژوئن 2014) برگزار خواهد شد.سازمان GLORY هنوز فایت کارت این مسابقات را رونمایی نکرده ولی اسامی فایترهای حاضر در تورنومنت میان وزن این مسابقات را اعلام کرده است.بر این اسا هشت فایتر حاضر در تورنومنت میان وزن عبارتند از:

جو شیلینگ (ایالات متحده)،آرتم لِوین (روسیه)،وِین بَرِت (ایالات متحده)،اَلِکس پریرا (برزیل)،مِلوین مَنهوف (هلند)،بوگدان اِستویکا (رومانی)،فیلیپ وِرلیندِن (بلژیک) و سیمون مارکوس (کانادا).

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 8 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اِرول زیمِرمَن خطاب به بِن اِدواردز: در دِنور به تو آسیب می زنم!

    

تا برگزاری مسابقات GLORY 16 دِنور یک هفته باقی است.سایت رسمی مسابقات گِلوری به همین دلیل سراغ فایترهای حاضر در این مسابقات رفته و با آنان گفتگویی داشته که در این بخش صحبت های اِرول زیمِرمَن با این سایت قرار داده شده است.برای خواندن متن این گفتگو به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

پُل دِیلی به K-1 پیوست

        پُل دِیلی

دیروز سازمان K-1 خبر از امضای قراردادی داد که همانند امضای قرارداد با بوئاکاو خبرساز شد.این بار سازمان K-1 دست به کار بزرگی زد و با پُل دِیلی معروف به "سِمتکس" که فایتر سابق UFC و Strikeforce بود قرارداد بست.اولین مبارزه او برای K-1 در مسابقات فینال K-1 WORLD MAX در تایلند خواهد بود.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

بَدر هَری کتاب خود را منتشر کرد

       

بَدر هَری کتاب خود را منتشر کرد.فعلاً فقط نسخه هلندی این کتاب راهی بازار شده و نسخه انگلیسی این کتاب هنوز انتشار نیافته است.با این حال پیش بینی می شود که این کتاب فروش بالایی داشته باشد.

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

قهرمانان مسابقات K-1 WORLD MAX
سال
ملیت قهرمان نام قهرمان نام بازنده فینال ملیت بازنده
2002 هلند هلند
آلبرت کراس کائولان کائوویچیت تایلند تایلند
2003 ژاپن ژاپن ماساتو آلبرت کراس هلند هلند
2004 تایلند تایلند بوئاکاو بانچامک ماساتو ژاپن ژاپن
2005 هلند هلند اَندی ساوِر بوئاکاو بانچامک تایلند تایلند
2006 تایلند تایلند بوئاکاو بانچامک اَندی ساوِر هلند هلند
2007
هلند هلند اَندی ساوِر ماساتو ژاپن ژاپن
2008 ژاپن ژاپن ماساتو آرتور کیشنکو اوکراین اوکراین
2009 ایتالیا ایتالیا جورجیو پتروسیان اَندی ساوِر هلند هلند
2010 ایتالیا ایتالیا جورجیو پتروسیان یوشیهیرو ساتو ژاپن ژاپن
2012 هلند هلند مورثل گِرونهارت آرتور کیشنکو اوکراین اوکراین
 2013 آلمان اِنریکو کِل بوئاکاو بانچامِک تایلند تایلند

 

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تریلر مبارزه بَدر هَری و اسماعیل لُنت

بَدر هَری و اسماعیل لُنت 27 اردیبهشت 1393 (17 مِی 2014) در مسابقات A1 World Combat Cup GOLD EDITION به مصاف یکدیگر خواهند رفت.این ویدئو هم آنونس مبارزه بین آنهاست که با حجم 4.9 مگابایت برای شما قرار گرفت.شما می توانید آن را مشاهده و یا دانلود نمایید.

دانلود

نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: K-1.LXB.IR