منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خط و نشان ساکی برای دسته سنگین وزن GLORY

گوکان ساکی فایتر پرآوازه ترکیه ای که به خاطر ضربات سریع و انفجاری خود مشهور است و طرفداران بسیاری در تمام دنیا و حتی کشور خودمان دارد اخیراً در صفحات رسمی خود در فضای مجازی از بازگشت خود به رینگ GLORY و هدف قرار دادن دو دسته نیمه سنگین وزن و سنگین وزن گلوری خبر داد.
او در آخرین پست خود گفت: "ریکو ورهوون تو مبارزه های زیادی برای گلوری انجام داده ای و رتبه تو پایین بود.تو با بدر مبارزه کردی و رتبه تو بالا رفت.چگونه؟دلیلش تو نبودی.به خاطر بدر این اتفاق افتاد.مردم می خواستند بدر را ببینند.پس اگر ما فقط خواستار  پول و مرتبه باشیم باید با بدر مبارزه کنیم،نه تو!
مثل یک سردسته زن خواننده اُپرا عمل نکن و چالش را قبول کن و یک مبارزه را آنطوری که قرار است پیروز شو!
و اگر رمی بونجاسکی نیز خواستار یک مبارزه است،بدینوسیله من به او هم می گویم که دستکشهایت را بپوش.من با تو هم می خواهم مبارزه کنم.به دسته سنگین وزن می روم.به زودی قهرمان دو دسته وزنی!گلوری کاری کن (که این مبارزات) اتفاق بیافتد".


رمی بونجاسکی قهرمان سه دوره مسابقات K-1 که در سال 2014 و پس از پیروزی بر میرکو کرو کاپ اعلام بازنشستگی کرده بود با انتشار ویدیویی،چالشی که اخیراً گوکان ساکی اعلام کرده بود را پذیرفت و گفت برای این مبارزه آماده است!

این دو یک بار پیش از این در نیمه نهایی مسابقات K-1 WORLD GP 2008 با یکدیگر نبرد داشتند که در آن مبارزه بونجاسکی با یک ضربه پرشی میدل کیک گوکان ساکی را ناک اوت کرد.جدال دوم آنها دیدنی خواهد بود.ویدیوی مبارزه نخست بین بونجاسکی و ساکی را در پایین ببینید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 26 آذر 1395برچسب:گوکان ساکی,ریکو ورهوون,رمی بونجاسکی,2017,GLORY, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com