منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مِلوین مَنهوف: "فکر می کنم Bellator قادر به ساخت پایه هواداری کیک بوکسینگ در هر زمانی باشد"

آیا برای این مبارزه برنامه ایجاد اردوی تمرینی داری؟اگر داری مکان آن در کجا خواهد بود؟

نخیر،من در باشگاه خودم (Manhoef Fight & Fitness) در هلند تمرین کردم.من با افرادی چون ابراهیم البونی و سَم تویت تمرین کرده ام.

درباره حریفت (الکساندر نِگریا)چه می دانی؟

می دانم که ضربات دست خوبی دارد و دوست دارد همیشه رو به جلو مبارزه کند درست همانند من.

این روزها تو ترقی دهنده پرموشن WFL که World Fighting League است می باشی.تا کنون چقدر آن را دوست داری؟

من واقعاً دوستش دارم.از طریق این راه من قادر خواهم بود آن روی مبارزه را هم ببینم.من هنوز همانند یک فایتر عمل و فکر می کنم بنابراین مثل یک رئیس سازمان یک مقداری مشکل دارم.

در حال حاضر تیم پیرامون WFL چقدر بزرگ است؟آیا برای کار کردن دفتری برای خودت داری؟

نه،شما من را در یک دفتر پیدا نخواهی کرد.این پروموشن در حال حاضر خیلی بزرگ نیست.علاوه بر این من هنوز باید بر روی مبارزه تمرکز کنم.بعد از پایان امسال وقتی اعلام بازنشستگی کردم،داستان متفاوت خواهد بود.

یعنی تو بعد از پایان سال بازنشست می شوی؟

نخست باید بگویم واقعاً دوست دارم قهرمان Bellator در بخش MMA شوم.این بزرگترین جایزه دوران ورزشی ام خواهد بود و لحظه خوبی برای بازنشستگی است.

درباره حرکت Bellator به سمت کیک بوکسینگ چه فکر می کنی؟

خُب از قبل پروموشن های کیک بوکسینگ زیادی در ایالات متحده وجود داشتند.اما بیشتر موی تای گرا بودند.فکر می کنم فوق العاده خواهد بود که Bellator به کیک بوکسرها فرصت مبارزه در سطح بالا و تحت قوانین K-1 را می دهد.

فکر می کنی بازاری برای کیک بوکسینگ در ایالات متحده وجود دارد؟

فکر می کنم Bellator قادر به ساخت پایه هواداری کیک بوکسینگ در هر زمانی باشد.آنها قبلاً هم توافقات خوبی با شبکه های تلویزیونی و کمپانی ها و فایترهای خوب داشته اند.فکر می کنم قبل از موفقیت کیک بوکسینگ Bellator در ایالات متحده موضوع زمان اهمیت دارد.اگر چه سخت است که کیک بوکسینگ همانند MMA بزرگ شود.MMA در ایالات متحده بسیار مشهور است و بیشتر مردم جنبه کشتی را دوست دارند.فوتبال که ما در هلند دوست داریم همان علاقه در آنجا نسبت به MMA وجود دارد.

کدام ورزش را ترجیح می دهی؟MMA یا کیک بوکسینگ؟

هر دو ورزش برایم شیرین است.از طریق این رویداد پیش رو می توانم احترام و قدردانی ام را نسبت به کیک بوکسینگ و هوادارانش نشان دهم.و این انگیزه ام برای این مبارزه است.ولی به طور عمده دوست دارم امسال روی MMA تمرکز کنم.

چرا فقط می خواهی روی MMA تمرکز کنی؟آیا این به خاطر این است که در پنج مبارزه اخیرت در کیک بوکسینگ موفق به کسب پیروزی نشده ای؟

اجازه بدهید اینطور به شما بگویم،کیک بوکسینگ همیشه تمام توجه من را می خواسته است.وقتی من بازنده شدم از حریفانی باخته ام که نسبت به من بزرگتر و سنگین تر بوده اند.من در کیک بوکسینگ همیشه با بهترین بهترین ها مبارزه کرده ام.در MMA من با هم وزن های خودم (وزن 84 کیلوگرم) مبارزه می کنم.

بزرگترین تفاوت بین کیک بوکسینگ و MMA چیست؟

خُب،وقتی مبارزه سرپای شما بدتر از حریفتان است می توانید او را زمین بزنید و داوران ضعفی در شما نمی بینند.در کیک بوکسینگ شما نمی توانید همدیگر را بگیرید یا به زمین بزنید.شما مجبورید ایستاده مبارزه کنید و ضربات را رد و بدل کنید.

به نظر تو تمرین در کدام یک از این دو ورزش سنگین تر است؟

به نظرم هر دو سختی های مربوط به خودشان را دارند.در کیک بوکسینگ شما باید سریع و فرز باشید و علاوه بر این از ضربات ترکیبی استفاده کنید.در MMA نگه داشتن و کشتی گرفتن نوع دیگری از نیرو را از عضلات شما طلب می کند.بنابراین هر دو ورزش سنگین است و واقعاً نمی توانم بگویم کدام سنگین تر است.

آیا برای خودت بُتی داری؟در هر ورزشی؟

فکر می کنم مایک تایسون بُتی برای همه افراد نسل من است.من واقعاً افتخار می کنم وقتی به من می گویند که سبک مبارزه ات شبیه به اوست.احتمالاً بزرگترین تعریف و تمجید برای من این است.

دوست داری چگونه در یادها بمانی؟

دوست دارم به عنوان فایتری در یادها بمانم که هرگز از هیچ مبارزه ای نگریخته و همیشه آمده تا مبارزه کند.شما بهترین و تماشایی ترین مبارزات را با این نگرش خواهید دید.این سبک،سبکی ریسکی است اما من ریسک کردن را دوست دارم.من این تصمیم را سالها پیش گرفته ام.

ملوین برایت آرزوی موفقیت در مبارزه پیش رویت در Bellator Kickboxing 1 در تورینو داریم و ممنون بابت مصاحبه.OSU

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 9 فروردين 1395برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com