منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قهرمانی دوباره در سبک وزن GLORY هدف پتروسیان

جورجیو پتروسیان: "فکر می کنم پس از پیروزی هایم در برابر انریکو کِل قهرمان K-1 World MAX در مسابقات OKTAGON ایتالیا و شو یان قهرمان Hero Legends در چین،کسی درباره بهبودی شرایط دستم شکس ندارد.آسیب دیدگی دست من بهبود یافته و من از تلاشهای پروفسور لوریس پگولی تشکر می کنم که برای من معجزه کرد.او کارایی دستم را به من بازگردانید.من پرقدرتر از همیشه به رینگ بازگشتم!با تمامی سلاحهایم".

پتروسیان از مبارزه دوباره تحت برند GLORY بسیار هیجان زده است و می گوید مانند این است که دوباره به خانه برگشته ام.

جورجیو پتروسیان: "جایزه ای که من در قهرمانی سبک وزن مسابقات GLORY 3 در رُم بردم یکی از مورد علاقه هایم بود.وقتی داور دست مرا بالا برد من یکی از لحظات احساسی زندگیم را داشتم.حالا من دارم دوباره در ایتالیا به صحنه باز می گردم.جلوی مردمم در ماه نوامبر در برترین لیگ کیک بوکسینگ".

جورجیو پتروسیان: "در آغاز امسال من در یک تور جهانی شرکت کردم تا قهرمانان کنونی جهان را به چالش بکشم.من بر انریکو کل و شو یان غلبه کردم.من میل زیادی دارم تا تمام کمربندهای قهرمانی جهان را جمع کنم.و البته نمی توانم یکی از معتبرترین آنها را که کمربند قهرمانی GLORY باشد را از دست دهم".

منبع:سایت رسمی گلوری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 24 شهريور 1394برچسب:جورجیو پتروسیان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com