منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اسماعیل لُنت: "مبارزه در برابر بدر هاری برای من افتخار است"

سوال:برایت مهم است که بدر هاری مبارزه کنی؟
اسماعیل لُنت: "برای هر حریفی مهم است اما بدر هاری در ذهن متواضع من یکی از بهترین کیک بوکسرهای دنیاست.او فایتری با کلاس بالاست.مبارزه با بدر هاری در گروزنی افتخار بزرگی است.من می خواهم از رئیس جمهور رمضان غدیروف،اخمت فایت کلاب و مردم چچن تشکر کنم".
سوال: بدر هاری 92 مبارزه از 105 مبارزه اش را با ناک اوت برنده شده،از این بابت نگران نیستی؟
اسماعیل لُنت: "قطعاً رکورد مبارزه هاری متحیر کننده است اما من نگران نسیتم چون ناک اوت ممکن است در هر مبارزه ای رخ دهد و این همیشه برای طرفداران تماشایی است".
سوال: درباره فرم بدنی او چه فکر می کنی؟
اسماعیل لُنت: "هاری همیشه در فرم خوبی بوده و همین دلیل چرایی کلاس بالا بودن اوست.فکر می کنم او برای این مبارزه در فرم خارق العاده ای خواهد بود".
سوال: و درباره فرم بدنی خودت؟
اسماعیل لُنت: "فرم بدنی من همانند بقیه مبارزاتم است و من آماده سازی همیشگی ام را داشته ام.مبارزه با بدر هاری افتخار است ولی آمادگی ام معمولیست.
سوال: آیا نقش یا طرحی برای مبارزه با هاری داری؟ناک اوتش میکنی؟
اسماعیل لُنت: "دوست ندارم درباره طرحهایم صحبتی کنم و یا پیش بینی کنم.اجازه بدهید رسانه ها و بقیه بگویند که من شانسی ندارم".
سوال: میخواهی چیزی به بدر هاری بگویی؟
اسماعیل لُنت: "من برای بدر هاری و تیمش آرزوی موفقیت می کنم.کسی که بهتر باشد برنده است".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:بدر هاری,اسماعیل لُنت,گروزنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com