منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


روبین فان روسمالن: "ثابت کردم که بهترین فایتر جهان در این وزن هستم"

فان روسمالن: "من از کمربند قهرمانی ام دفاع کردم و مبارزه انتقامی را پیروز شدم.بیشتر از این چه می توانم بگویم؟ثابت کردم که من شماره یک هستم.دوست داشتم به مردم ثابت کنم که اشتباه می کنند.من می دانم که چقدر خوب هستم و در ذهن خودم همیشه قهرمان جهانم.مهم نیست در برابر چه کسی.و این تنها عامل فشار بر من است.من فقط می خواهم ثابت کنم که بهترین در جهانم.فکر می کنم اگر راند کمی طولانی تر می شد می توانستم کار او (ریستی) را تمام کنم.نمی دانم که چطور به او ضربه زدم که باعث افتادن او شد اما من دوبار او را ناک دان کردم پس خوشحالم.او فایتر فوق العاده ای است.او یک جنگجوی واقعی است.او همیشه می آید که مبارزه کند درست مثل من.اما من از او بهتر هستم.او می گفت که من قبل از مبارزه حتماً از مواد نیروزا استفاده می کنم!این یک حرف احمقانه است.چون من واقعاً فایتر پاکی هستم.من فقط از پروتئین استفاده می کنم.اگر این مواد نیروزا است من نمی دانم.اما من همیشه از غذای سالم استفاده می کنم و یک متقلب نیستم.من به او گفتم ما می توانیم با هم ادرار کنیم و نمونه ها را به آنها بدهیم تا آزمایش کنند.می دانم که صد در صد پاک هستم".

پیروزی روبین فان روسمالن یعنی اینکه او دومین فایتر GLORY است که از عنوان قهرمانی اش دفاع کرده است (نفر اول ریکو وِرهووِن بود که در مسابقات GLORY 19 همپتون این کار را انجام داد).حال احتمال دارد حریف بعدی او جورجیو پتروسیان باشد.نظر روبین فان روسمالن چیست؟

روبین فان روسمالِن: "برای من مهم نیست که GLORY من را در برابر پتروسیان و یا هر فایتر دیگری قرار دهد.من آماده ام.می خواهم ثابت کنم که قهرمان جهانم پس باید از کمربند قهرمانی ام در برابر هر کسی دفاع کنم".


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 19 فروردين 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com