منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


صحبت های گوکان ساکی درباره GLORY،قراردادش با GFC و بَدر هاری

         

آخرین مبارزه گوکان ساکی حدود یک سال پیش و به مسابقات GLORY 15 استانبول باز می گردد که در تورنومنت نیمه سنگین وزن آن مسابقات ساکی موفق شد قهرمان شود.پس از آن زمان سازمان GLORY قرارداد تازه ای با او امضا نکرده و همین امر باعث دلخوری او شده است.ناراحتی اصلی او به این دلیل است که سازمان GLORY فایترهای امریکایی زیادی را وارد چرخه مسابقات کرده که به نظر ساکی درباره کیک بوکسینگ چیز زیادی نمی دانند.

گوکان ساکی:"من نسبت به قراردادم با GFC بسیار خوشحالم.اگر GLORY در آینده با پیشنهاد خوبی سراغم بیاید مطمئناً درباره آن فکر خواهم کرد.این بدین معنی نیست که من نمی خواهم برای GLORY مبارزه کنم.من فقط می خواهم برای ارزشی که دارم مبارزه کنم.نه کمتر و نه بیشتر!سازمان GFC قبلاً دو رویداد زیبا همراه با بَدر هاری در دوبی سازماندهی کرده است.اگر بدر هاری بخواهد در آینده دوباره با یک مبارزه من را به چالش بکشد،من قطعاً قبول خواهم کرد". [منبع]



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com