منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


GLORY 20 : تاریخ 14 فروردین 1394 در دوبی

مبارزه قهرمانی پَر وزن:
گابریل وارگا با. مُصعَب عَمرانی
سنگین وزن:
پَت بَری با. مُراد بوزیدی
تورنومنت 4 نفره میان وزن:
جیسون ویلنیس با. اَلِکس پریرا
وِین بَرِت با. سیمون مارکوس


نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت20:12---27 دی 1393
سلام مهدی جان خواستم بگم اگه برای نظر سنجی بخش نظر دادن هم بزارید به نظرم بهتر میشه که مثلا چرا فلان کس فلان رای رو داده
واسه پیشرفت سایت گفتم
پاسخ:سلام امیر حسین عزیز.یک بار چند وقت پیش تو صفحه فیسبوکمون همچین کاری کردیم آخرش طرفدارای فایترها اون قدر بحث کردن که به همدیگه فحش می دادن.کاری کردن که من اصلاً اون پست رو حذف کردم.حرف شما درسته ولی می ترسم باز همون قضیه تکرار بشه.


reza
ساعت9:52---25 دی 1393
سلام دااش خسته نباشی از بابت خبرهای بروزتن بسیار متشکرم .. اگر موافق باشید میتونیم یه پیج رسمی رزمی در فیس بوک ایجاد کنیم ،، من خودم نویسنده و فایتر هستم لطفا دیدگاهم درج نشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 23 دی 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com