منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پاتریس کوارترون از مسابقات G.F.C 4 کنار گذاشته شد

        


امروز 24 مهر است و قرار بود در دیدنی ترین مبارزه مسابقات G.F.C. 4 دُبی بَدر هَری و پاتریس کوارترون به مصاف هم بروند که از چند روز پیش زمزمه هایی مبنی بر لغو این مبارزه شنیده می شد.تا اینکه دیشب در یک بیانیه ویدئویی پرنس امیر (رئیس ایرانی مسابقات GFC) و بدر هری ظاهر شدند و ابتدا بدر هری گفت که:"خیلی ها در این چند روز می گفتند که من در مبارزه شرکت نمی کنم! باید بگویم من فردا مبارزه می کنم.من در یکی از بهترین آمادگی هایم به سر می برم و به عنوان فایتر با G.F.C. قرارداد دارم و با هر فایتری که این سازمان بگوید آماده ام که مبارزه کنم و ناک اوتش کنم".سپس کمی درباره رفتار به گفته خودش غیر حرفه ای پاتریس کوارترون صحبت کرد و سپس پرنس امیر شفیع پور گفت که پاتریس به دلیل اینکه مبارزه را شخصی سازی کرده و به رفتارهای غیر حرفه ای دست زده از مبارزات کنار گذاشته شده و به جای او فایتری خواهیم آورد تا با بدر هری مبارزه کند و از این فایتر به عنوان سورپرایز نام برد.البته بسیاری در اول گفتند که ریک روفوس فایتر مسن امریکایی حریف احتمالی او خواهد بود ولی سپس از فایتری دیگر با نام محمد گالائوی فرانسوی به عنوان حریف احتمالی امروز بدر هری نام بردند.به هر حال قطعاً هر کسی جای کوارترون وارد رینگ شود جذابیت مبارزه به اندازه قبل نخواهد بود.حال باید منتظر سورپرایز پرنس امیر باشیم.



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت13:03---24 مهر 1393
بدر هری دیگه داره پرحاشیه میشه ...
پاسخ:همیشه بوده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com