منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


طرفداری حِصدی جِرجِس از شانس دیگر برای جمال بن صدیق

حِصدی جِرجِس معتقد است تنبیه جمال بن صدیق از سوی سازمان GLORY درخور و مناسب بوده است.همانطور که قبلاً گفته شد جمال بن صدیق به دلیل ضربه به جرجس وقتی که افتاده بود از سوی کمیته انضباطی GLORY به شش ماه دوری از مسابقات محکوم شد.

حصدی جرجس: "فکر می کنم تنبیه خوبی بود.او جوان است،او این کارش را دوباره تکرار نخواهد کرد.ممکن است با دادن یک فرصت دیگر به او انگیزه او برای مبارزات خوب دو برابر شود".

این دومین بار است که جرجس وقتی روی رینگ افتاده توسط حریف مورد حمله قرار می گیرد،که در قوانین کیک بوکسینگ خطا محسوب می شود.نخستین بار در سال 2010 بود که توسط بَدر هَری مورد حمله قرار گرفت و دومین بار توسط جمال بن صدیق.جالب این است که هم بدر هری و هم جمال بن صدیق هر دو مراکشی هستند.

حصدی جرجس: "واقعاً نمی دانم.این اتفاق دوبار برای من اتفاق افتاده است و البته که درباره آن ناراحت هستم.من نمی دانم این چه معنایی دارد که هر دو حریفی که این کار را کرده اند از مراکش هستند.شاید یک رقابت بین دو کشور عربی است یا چیزی شبیه به آن .نمی دانم(با خنده).یک رقابتی بین مردم مصر و مراکش در شمال افریقا وجود دارد اما من تجربه همچین چیزی را نداشتم.من با آنها خوبم".

هِسدی جرجس: "ممکن است به خاطر این باشد که نمی توانند راهی برای پیروزی پیدا کنند.یا نمی توانند ببینند که یک شخص دیگر از یک کشور عربی دیگر پیروز شود.یا چیزی شبیه به این.واقعاً نمی دانم".

 

حصدی جرجس: "نمی خواستم هیچ معذرت خواهی بشنوم.یک روز نمی دانید چه اتفاقی افتاد و روز بعد یک معذرت خواهی بزرگ در فیسبوک؟من این را دوست ندارم.ما فایتر هستیم و آمده ایم که مبارزه کنیم.این تنها چیزی است که فایترها می دانند چگونه انجام بدهند.پس چگونه است که شما می گویید نمی دانم چه اتفاقی افتاد؟این ورزش توست و این کار توست.معذرت خواهی بی معنیست.درباره مبارزه با بدر هری در It's showtime هم باید بگویم بعد از آن مبارزه خبرنگاری از من پرسید که آیا بدر هری به خاطر کاری که کرد از تو معذرت خواست؟من در جواب گفتم:نه!من نیازی به معذرت خواهی ندارم.چون برای من هیچ معنایی ندارد".

حصدی جرجس: "گفتن این جمله که نمی دانم چه اتفاقی افتاد.یا چیزهایی در ذهن من رُُخ داد.صحبتهای احمقانه است.شما همیشه می دانید که چه چیزی در ذهن شما اتفاق می افتد.این برای ورزش بد است.برای هواداران بد است.برای من بد است.برای خود او بد است و برای سازمان بد است که پول زیادی به ما می دهد که ما را برای شرکت در مسابقات آنجا می برد.برای هزینه هتل.واقعاً رفتار احمقانه ای است و من واقعاً از این کار بدم می آید".

حصدی جرجس: "ما می توانیم به هم سلام بگوییم و فقط با هم دست بدهیم.خوب است.وقتی من دوباره جمال را ببینم،با او دست خواهم داد.درون رینگ اوضاع متفاوت است اما بیرون رینگ ما خوب هستیم.اما درباره بدر هری آن اتفاق به چهار سال پیش برمی گردد.من تا امروز خشمگین نماندم.خودتان که می دانید؟"

جرجس پس از مبارزه با جمال بن صدیق به تعطیلات تابستانی رفت و اکنون به آمستردام بازگشته است و به باشگاه ووس رفته تا خود را در شرایط مسابقه قرار دهد.او سال پیش که تام هرینک از مربیگری بازنشسته شد از باشگاه چاکوریکی به باشگاه ووس رفت.

حصدی جرجس: "من از تعطیلات در کرواسی برگشته ام و اکنون به دنبال تمرین کردنم.در کرواسی هم کمی تمرین کردم.اما نه به صورت صد در صد.اکنون حدود 70 درصد آمادگی دارم و منتظرم تا خبر درباره مبارزه بعدی ام منتشر شود".

 


نظرات شما عزیزان:

saeed
ساعت21:36---15 شهريور 1393
حرفاش منطقی بود ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 15 شهريور 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com