منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دانیل گیتا به وِرهووِن لقب پینوکیو داد!

در هفته های گذشته هم دانیل گیتا و هم ریکو وِرهووِن مصاحبه های اختصاصی با سایت sherdog.com داشتند و درباره همدیگر رُک و بی پرده حرف زدند.

دانیا گیتا،ریکو وِرهووِن را "قهرمان قلابی" و "فایتر خسته کننده" نامید.

دانیل گیتا: "این واقعاً آخرین باری است که می خواهم درباره ریکو حرف بزنم.چون می خواهم از الان روی مبارزه ام تمرکز کنم.اما من مصاحبه او را دیدم و چیزی شبیه به این در زندگیم نخوانده بودم.دروغ های بسیاری در آنجا دیده شد که نمی دانم از کجا شروع شده!؟لقب ریکو "شاهزاده" است اما با داستانهایی شبیه به این من فکر می کنم باید او را "پینوکیو" صدا بزنیم.او گفته بود که تنها در سال اول که کنار من بوده از من چیزی آموخته و از ان به بعد من (دانیل گیتا) بودم که از او چیز یاد گرفتم!من باید این نکته را بگویم که ما سه سال حریف همدیگر بودیم.بعد از سه سال دیدم او چیزی بر من اضافه نمی کند و انفجاری نیست و خسته کننده است".

دانیل گیتا: "او گفته است که من یک پیرمرد هستم.پس چرا او برای بهبود آسیب دیدگی دستش 6 ماه ریکاوری کرد؟ما فکر می کردیم که باید چند ماه پیش با هم مبارزه می کردیم اما او هنوز منتظر است تا دستش بهبود یابد".

دانیل گیتا: "ریکو گفت که ویدئوی تیزر مسابقات GLORY 17 را دیده و گفت که من (دانیل گیتا) مانند یک قهرمان تمرین نمی کنم.معنی این چیست؟چون من از رسانه ها پشتیبانی نمی شوم قهرمان نیستم؟من نمی فهمم.من می دانم که 80 درصد مبارزات من با ناک اوت همراه بود و مبارزات ریکو تنها 20 درصد با ناک اوت همراه بوده.این چیزی است که مهم است".

دانیل گیتا: "اما در نهایت باید بگویم همه چیز در درون رینگ مشخص می شود.من خوب تمرین کرده ام و در شرایط خوبی به سر می برم.در لُس آنجلس و در درون رینگ می توانیم نشان دهیم که قهرمان واقعی کیست".

دانیل گیتا: "پس از لُس آنجلس برای مبارزه بعدی  به لندن،انگلستان خواهم رفت تا با "پیرِه آندوراند" مبارزه کنم.او هم سنگین وزن است.او در تجارت نفت مشغول است اما مهارت کیک بوکسینگ خوبی دارد".

 


نظرات شما عزیزان:

سعید اسدی
ساعت11:19---6 تير 1393
گیتا فایتر خوبیه ولی نباید مغرور بشه چون ورهوون هم خیلی پرانرژی و پرقدرته ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 29 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com