منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


گفتگویی با رِمی بونجاسکی پس از بازنشستگی

لقب او "جنتلمن پرنده" است.با حدود بیست سال سابقه فعالیت در ورزشهای رزمی.بونجاسکی با سه بار قهرمانی در مسابقات K-1 World GP طی سالهای 2003،2004 و سال 2008 یکی از مشهورترین فایترهای شناخته شده در جهان است.او اخیراً و در مسابقات GLORY 14 زاگرب پس از پیروزی بر "میرکو فیلیپوویچ" اعلام بازنشستگی کرد.

 

سوال: حالا که "جنتلمن پرنده" دیگر فرود آمده چه برنامه هایی داری؟

رِمی بونجاسکی: خُب من چند تا طرح دارم که روی آنها کار می کنم که یکی از آنها افتتاح دومین باشگاهم است.و از طرف دیگر با چند فایتر کار می کنم و در ضمن در بعضی سمینار ها هم شرکت می کنم و پروژه های دیگر.در حقیقت اصلاً شبیه بازنشستگی نیست.من خیلی پرمشغله خواهم بود.

سوال: می دانم که تو باشگاهی داری به اسم آکادمی بونجاسکی.در حال حاضر با چه کسانی کار می کنی؟

رِمی بونجاسکی: در حال حاضر سرشناس ترین شاگرد من "دَنیو ایلونگا" است.البته چند شاگرد دیگر هم دارم ولی معروفترین آنان دنیو ایلونگا است.

سوال: اگر کیک بوکسر نبودی فکر می کنی چه حرفه ای را دنبال می کردی؟

رِمی بونجاسکی: احتمالاً کارم را در بانک ادامه می دادم.

سوال: سازمان GLORY کیک بوکسینگ را در ایالات متحده دوباره زنده کرد.درباره آینده کیک بوکسینگ چه فکر می کنی؟چه در ایالات متحده و چه در خارج از آن.

رِمی بونجاسکی: من خیلی از سازمان گِلوری راضی هستم.خیلی حرفه ای است.مسابقات خوبی دارد.و به سوی بزرگ و بزرگتر شدن پیش می رود.مبارزات با ناک اوت های زیاد هیجان انگیز هستند....در حال رشد است.

سوال: این بار اول نیست که تو از کیک بوکسینگ دور شدی.من می دانم که قبلاً یک بار هم به خاطر مشکل در یکی از چشمانت این کار را انجام دادی.دلیل آسیب دیدگی چشمت چیست؟

رِمی بونجاسکی: بخاطر انفصال شبکیه چشمم است.

سوال: بعد از اینکه در کرواسی بر میرکو غلبه کردی،پاسخ عجیبی از جمعیت دریافت کردی.در مورد آن چه فکر می کنی؟

رِمی بونجاسکی: نمی دانم.آن مبارزه یک مبارزه احساسی بود.نه تنها برای من.آن چیزی بود که قبلاً هیچ گاه در طی دوران ورزشی ام ندیده بودم.اما معتقد نیستم که جمعیت مرا هو می کردند.دلیل آن کار آنان به خاطر نتیجه بود.من مردم زاگرب را دوست دارم و آنان همیشه نسبت به من محبت داشتند.من نمی دانم که شما چه می توانید بگویید.من هنوز خیلی خوشحالم که توانستم مهارتم را نشان دهم و پیروز شوم.

سوال: من همیشه خیلی شگفت زده بودم که تو بعد از آن حادثه که بین تو و بَدر هَری در فینال K-1 World GP 2008 اتفاق افتاد واقعاً در چه فکری بودی؟!

رِمی بونجاسکی: (با بالا انداختن شانه) بَدر.می دانید که او کاری رو کرد که بالاخره انجام داده بود.و نتیجه آن مبارزه هم آن شد که دیدید.

سوال: من مطمئنم که تو به خاطر جایزه آن کار را نکردی!

رِمی بونجاسکی: نخیر،هیچ وقت.

سوال: آیا چیزی هست که هوادارانت از آن خبر نداشته باشند و شاید برایشان جالب باشد.

رِمی بونجاسکی: من از عنکبوت ها می ترسم.

 


نظرات شما عزیزان:

kiyarash @l@vi
ساعت11:39---17 خرداد 1393
من از بونجاسکی بدم میاد از وقتی که تو فینال سال 2008 با بدر هری فیلم بازی کرد و الکی خودشو به مصدومیت زد
پاسخ:خیلی ها معتقد بودند که تو فینال اون سال بونجاسکی می تونست به مبارزه ادامه بده ولی از کاه کوه ساخت.اما در هر صورت کاری که بَدر هَری کرد هم توجیهی نداشت و غیر ورزشی بود.به نظر خود من اگه بدر هری به اعصابش مسلط می شد می تونست اون مبارزه رو برنده بشه اما خُب دیگه اتفاقیست که افتاده.


ariyan
ساعت10:22---16 خرداد 1393
با تشکر از وبلاگ پربار و تخصصی شما دوست عزیز و بزرگوار
پاسخ:سلام.ممنون از لطف و دلگرمی شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com