منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رابطه دوستانه و صمیمی گوکان ساکی و وِسلی اِسنایدر

        

چند ماه پیش 'لوئیس فان خال' سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به 'وِسلی اِسنایدر' بازیکن این تیم گفت اگر می خواهد جایگاهش را در ترکیب 11 نفره تیم ملی در جام جهانی 2014 حفظ کند باید روی استقامتش کار کند.از آن زمان 'گوکان ساکی' کیک بوکسر سرشناس به همین منظور به اسنایدر کمک کرد.حال پس از تست های گرفته شده بدن او بسیار آماده تر شده است.اِسنایدر در این باره به رسانه ها گفت: "تمریناتی که با گوکان انجام دادم،من را در مسافت های کوتاه انفجاری تر کرد.احساس می کنم که از این تمرینات استفاده زیادی بردم.اکنون خودم کیک بوکسینگ کار می کنم،فکر می کنم که واقعاً ورزشی عالی است".

به نظر می رسد دوستی های بین فوتبالیست ها و کیک بوکسرها منفعتی دوطرفه برای آنان داشته است و دوستی های بین ستارگان فوتبال و کیک بوکسینگ بیشتر و بیشتر می شود.برای مثال حمایت هایی که بازیکنانی چون:مارسلو،کریم بنزما و کریستیانو رونالدو از بَدر هَری انجام داده اند و دوستی بین وِسلی اِسنایدر و گوکان ساکی نیز نمونه دیگری است که ما شاهد آن هستیم.این دوستی ها برای دنیای کیک بوکسینگ نیز از این جهت اهمیت دارد که باعث می شود افراد زیادی با این ورزش آشنا شوند و ستارگان این رشته را بشناسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com