منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مصاحبه با "کاتالین موروسانو"،یکی از 8 فینالیست K-1 World GP 2012

سوال:اول باید نمایش و درخششت را در فینال 16 نفر مسابقات K-1 World GP 2012 تبریک بگوییم و برای "پُل" اظهار ناراحتی داریم!کاتالین،چه احساسی داشتی وقتی "پُل اِسلووینسکی" را در فینال 16 نفر شکست دادی؟

-جواب:باور کنید که "اِسلووینسکی" یک نام برجسته در K-1 است.او شایسته حضور در فینال بود و برای من دستاورد بزرگی است که توانستم به فینال 8 نفر صعود کنم.

سوال:آیا این مهمترین پیروزی در دوران ورزشی برای تو بود؟

-جواب:قطعاً.مهمترین برد من در دوران ورزشی ام!برد من مقابل اِسلووینسکی یک گام بزرگ برای من بود چون توانستم به دنیای K-1 راه پیدا کنم.

سوال:در میان بهترین فایترهای سنگین وزن K-1 در جهان چه رتبه ای به خودت می دهی؟

-جواب:یقیناً در بین 10 نفر اول هستم.

سوال:آیا می توانی چشم انداز K-1 میان هلند و رومانی مقایسه کنی؟

-جواب:صادقانه می گویم،در رومانی K-1 یک فرهنگ شده!دنیا زیرک است.فایترها شناخته شده هستند.من به هر شهری که می روم،در خیابانها مردم مرا می شناسند.ما ورزشکاران بسیاری داریم که به مراحل بالا رسیده اند.از این لحاظ من می توانم بگویم که ما به هلند نزدیک شده ایم.اما تمامی این اتفاقات بدون "اِدوارد ایمیرا" (کسی که بانی مسابقات سوپر کامبت بود) میسر نبود.

سوال:لطفا بگو دوست داری با کدام فایترها مبارزه کنی؟

-جواب:اِسلووینسکی یکی از فایترهایی بود که دوست داشتم با او مبارزه کنم.موقع مبارزه با او خیلی هیجان داشتم.در حال حاضر به هیچ یک از فایترهایی که ممکن است در آینده حریف من باشد فکر نمی کنم.اما مبارزه با "کرو کوپ" (میرکو فیلیپوویچ) افتخاری برای من خواهد بود.من حریفانی مانند "گری گودریج" و "مایتی مو" داشته ام اما مبارزه با "کرو کوپ" برای من جذاب تر است.او یک اسطوره واقعی است.

سوال:"دانیل گیتا" به عنوان نفر اول کیک بوکسینگ جهان مطرح شده است و البته او یک رومانیایی نیز هست!دوست داری که با او مبارزه کنی؟فرصتی پیش آمده که مبارزه تو را ببیند؟

-جواب:همه می دانند که "دانیل گیتا" محبوب است و پیشرفت او باعث شد که من تلاش بیشتری کنم.دانیل ثابت کرد که هر فایتر رومانیایی می تواند به مراحل بالا برسد.او یک مبارز ارزشمند است و من همیشه می خواستم که با او مبارزه کنم.برای کسب تجربه مبارزه خوبی خواهد بود.

سوال:تو در مسابقات "Super Kombat" مبارزه می کنی و اخیراً هم در مسابقات K-1 در ژاپن نیز آغاز به کار کردی؟کدام یک از این دو را ترجیح می دهی؟

-جواب:من هر دو را دوست دارم.مسابقات K-1 برای من چیز جدیدی است.اما مسابقات "سوپر کامبت" در آینده ترقی خواهد کرد.من هر دو را دوست دارم.از نظر سازمان شبیه به هم هستند.

Liverkick:ممنون به خاطر مصاحبه و به عنوان علاقه مندان کیک بوکسینگ برای تو آرزوی موفقیتهای بسیار و برد در فینال مسابقات K-1 را آرزو داریم.

جواب:من هم از شما متشکرم.برایتان آرزوی سرافرازی دارم.من می خواهم از همه طرفداران به خاطر حمایتشان تشکر کنم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com