منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تایرون اِسپونگ: من در جهت کامل شدن تلاش می کنم

تایرون اِسپونگ: "من نیازی به انگیزه ندارم.من یک فایتر هستم و این آن چیزی است که باید انجام دهم.من فایتر متولد شدم.اما البته که من آن کمربند را می خواهم،من می خواهم قهرمان باشم".

مبارزۀ تایرون اِسپونگ و گوکان ساکی در فینال این تورنومنت مورد علاقه بسیاری است اما نباید فراموش کرد که ناتان کُربت و سائولو کاوالاری هم دست و پا بسته نیستند.اسپونگ در نیمه نهایی با کاوالاری مبارزه خواهد کرد.

تایرون اِسپونگ: "او یک جوان است که گرسنه است (به دنبال کسب موفقیت).او بسیار با انگیزه است.هیچ مبارزۀ آسانی وجود ندارد.و شما هیچ گاه نمی توانید به دنبال پیش بینی ها باشید.من فکر می کنم که مبارزه خوب و انفجاری خواهد بود اگر او بیاید (برای مبارزه واقعی)".

او در ادامه درباره احتمال مبارزه ای دوباره با کُربت می گوید:

تایرون اِسپونگ: "هر مبارزه ای جدا و شرایط خاص خودش را دارد.آن مبارزه در GLORY 11 بود و تمام شد و ما اکنون در GLORY 15 هستیم و ما یک کُربت متفاوت را خواهیم دید.با انگیزه و تشنه.او یک قهرمان است.او دوست ندارد که شکست بخورد و من بهاو بسیار احترام می گذارم.من واقعاً فکر می کنم او یکی از بهترینهاست.هر مبارزه شرایط خاص خودش را دارد".

دست آخر گوکان ساکی هست.تایسون تُرک.او متولد و بزرگ شده در هلند  است با پدر مادر ترکیه ای.او در خاک خود مبارزه می کند.او در GLORY 6 استانبول هم در برابر دیدگان هموطنانش نمایش خوبی از خود به جای گذاشت و توانست دانیل گیتا را با ناک اوت شکست دهد.باید دید که آیا این اتفاق بار دیگر رخ خواهد داد؟!

تایرون اِسپونگ: "حقیقتاً من دلواپس نیستم.جمعیت ممکن است برای حمایت از او آنجا باشند اما در درون رینگ شما تنها با او هستید.ساکی فایتری بزرگ،سریع و انفجاری است.او همچنین یک فایتر سرگرم کننده برای جمعیت است و من از ساکی آتش بازی زیادی انتظار دارم.مخصوصاً اینکه او جلوی چشم هواداران هموطنش مبارزه می کند.من از او چیزهای فوق العاده انتظار دارم.هر دوی ما سنگین وزن های کوچکی هستیم اما سبک های ما شبیه به هم نیست.تنها چیزی که بین ما یکسان است سرعت است.اگر شما به کیک بوکسینگ و یا هر رشته مبارزه ای دیگری نگاه کنید بیشتر ناک اوت ها از ضربات دست حاصل می شوند.و این اصلی ترین دلیل برای من است که دوست دارم در بوکس حرفه ای شرکت کنم.من روی مهارت های بوکسم بسیار کار کرده ام.مربی بوکس من پدرو دیاز یکی از بهترینهاست.من در بوکس با او بسیار کار کردم و بهتر شدم.اما من فایتر کامل، قدرتمند و تکنیکی هستم".

تایرون اِسپونگ: "من در جهت کامل شدن تلاش می کنم.این دلیلی است که من هر روز بسیار سخت تمرین می کنم".

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com