منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


گوکان ساکی: من کیک بوکسینگ واقعی را به شما نشان خواهم داد

گوکان ساکی: "من نمی دانم چگونه برنده می شوم.ممکن است هوک چپ باشد.می تواند چیز دیگری باشد.اگر من با هوک چپ پیروز نشوم با های کیک پیروز می شوم.اگر هم با های کیک پیروز نشدم با لو کیک پیروز می شوم".

گوکان ساکی: "من با سبک های مختلف می توانم مبارزه کنم.اگر ببینم راه هوک چپ را بسته او ممکن است با هوک راست نقش بر زمین شود.خواهیم دید".

ساکی و ناتان کُربت در نیمه نهایی مسابقات GLORY 15 استانبول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.کُربت رکوردی باور نکردنی در موی تای دارد جایی که چندین عنوان قهرمانی جهان را نیز به یدک می کشد اما در سال گذشته و در اولین مبارزه خودش در GLORY با ناک اوت مغلوب تایرون اِسپونگ شد.

گوکان ساکی: "بهترین سلاح او ضربات آرنج است و او نمی تواند با توجه به قوانین GLORY از آن استفاده کند چون این موی تای نیست.هر چند حدث می زنم که برای او فرقی نداشته باشد.اغلب پیروزی های او به دلیل شکاف هایی است که او با ضربات آرنج به صورت حریفان وارد می کند و داور مبارزه را متوقف می کند.اما اکنون او نیاز دارد که مبارزه کند.او اکنون تحت قوانین GLORY مبارزه می کند.به نظر من او بهتر خواهد شد.او اکنون دیگر ضربات آرنج را تمرین نمی کند.او بیشتر بر بوکس و کیک بوکسینگ متمرکز خواهد شد".

سرعت ضربات ساکی از مشخصه های او در سنگین وزن بود سوال این است که حال که او به نیمه سنگین وزن آمده آیا همان مزیت را خواهد داشت یا خیر؟

گوکان ساکی: "چه کسی گفته که نیمه سنگین وزنها سریع تر هستند؟(با ترشرویی)چه کسی گفته که سرعت من متوسط خواهد بود؟من اینطور فکر نمی کنم.من 104 کیلوگرم بود و اکنون وزنم را به 95 کیلوگرم رسانده ام.من اکنون سریعتر هم شده ام.اکنون من با کسانی رو به رو می شوم که هم اندازه و هم وزن من هستند.و این شبیه به سنگین وزن نیست که من وزنم را 10 یا 20 کیلو اضافه کنم تا با فایتری مبارزه کنم.من فکر می کنم که آن تنها مزیت من است.من سریع تر هستم".

یک اشتباه داوری در نیمه نهایی تورنومنت سنگین وزن GLORY 11 شیکاگو باعث شد تا ساکی آن مبارزه را به ریکو وِرهووِن واگذار کند.ساکی دوست ندارد دربارۀ آن شکست صحبت کند.

گوکان ساکی: "آن گذشته است.و اکنون ما به آینده نگاه می کنیم".

گوکان ساکی: "در نیمه سنگین وزن من می توانم کیک بوکسینگ و تای بوکسینگ واقعی را به نمایش بگذارم.در سنگین وزن با قد من و با وزن من وقتی وارد رینگ می شدم شما فکر می کردید که حریف پیروز شود چون من 10 یا 20 کیلو فرق داشتم.البته من در نیمه سنگین وزن هم باید مراقب باشم.اما الان با توجه به شرایط برابر حریفانم فکر می کنم که بتوانم میزان سرعت مبارزه ای و محدوده بیشتری از تکنیک را نشان دهم.اطمینان دارم که [هوادارن] حرکات جدیدی خواهند دید که هرگز فراموش نخواهند کرد".

اگر فرض کنیم که ساکی بتواند کُربت را شکست دهد باید به احتمال زیاد در فینال با تایرون اِسپونگ مبارزه کند که البته در نیمه نهایی دیگر اِسپونگ باید با سائولو کاوالاری مبارزه کند که قدرت ناک اوت او وحشتناک است.

ساکی و اِسپونگ قبلاً یک بار در مسابقات K-1 World GP 2009 یوکوهاما مبارزه کردند که در یک مبارزه سخت و نفس گیر و در راند چهارم ساکی موفق شد با یک هوک راست تایرون اسپونگ را شکست دهد.

گوکان ساکی: "ما اکنون فایترهای هستیم که تغییر کرده ایم.اما اتفاق جالبی خواهد بود اگر در فینال با یکدیگر رو به رو شویم.هر دوی ما از سنگین وزن به نیمه سنگین وزن آمدیم اما شباهتی به هم نداریم و سبک مبارزه ما متفاوت است.اما من اسپونگ را به عنوان یک فایتر دوست دارم.اویکی از بهترین کیک بوکسرهای این دوره است،البته بعد از من.و من سبک مبارزه او را دوست دارم.من مبارزه او را در برابر کُربت دوست داشتم.کارش را به آسانی انجام داد.او بسیار بی پروا بود.او تنها آنچه را که نیاز بود انجام دهد انجام داد".

او سپس از باشگاه مایک می گوید.

گوکان ساکی: "رفتن به باشگاه مایک چیزی بود که به آن نیاز داشتم.انتقال خوبی بود.من حدود 10 سال با مربی قبلی ام کار کردم و فکر کردم که آنچه را که از او می توانستم یاد بگیرم یاد گرفتم.این انتقال به من انرژی و انگیزه داد.در حقیقت من در این فکر بودم که به MMA یا بوکس بروم اما مایک من را ترغیب کرد تا همچنان در کیک بوکسینگ بمانم".

[منبع]

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 22 فروردين 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com