منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


صحبتهای میرکو فیلیپوویچ دربارۀ مسابقات GLORY 14 زاگرب

میرکو فیلیپوویچ فایتر کهنه کاری است که هفتاد مبارزه در سطح حریفان جهانی انجام داده و فاتح مسابقات PRIDE FC و K-1 WORLD GP بوده است اما می گوید که هنوز هم وقتی قدم به داخل رینگ می گذارد احساس فشار می کند.این فشار وقتی که مبارزه در شهر خانگی اش زاگرب برگزار می شود دو برابر می شود.او و رِمی بونجاسکی در مبارزۀ بازنشستگی بونجاسکی سه راند مبارزه کردند.

میرکو فیلیپوویچ: "مبارزه در شهر خانگی شما همیشه همراه با فشار است.دوستانتان و خانواده می آیند تا شما را ببینند.تکالیفی که سازمان بر دوش شما می گذارد،مصاحبه های بی پایان در روزهای قبل از مبارزه،مصاحبه های دائمی به جای تمرین.هر سازمانی باید مسابقاتش را سازماندهی کند.من فقط از آن لذت نمی برم.هر چند باید به خبرنگاران بگویم که بسیار مهربان و حرفه ای بودند و سوالات بسیار خوبی پرسیدند و سوال خسته کننده ای نبود.اما من طی روزهای قبل از مبارزه تحت فشار زیادی بودم.و مصاحبه های زیاد نزدیک به روز مسابقه به استرس اضافه کرد.به خصوص که زبان انگلیسی زبان اول من نیست و تلاش بسیاری می خواست".

میرکو فیلیپوویچ:" من احساس واقعاً خوبی داشتم.سخت تمرین کردم.واقعاً خوب تمرین کردم.من روحیات رِمی را به خوبی می شناختم.مخصوصاً که در مصاحبۀ مطبوعاتی قبل از مبارزه تأیید کرد که این مبارزه،مبارزۀ بازنشستگی اش خواهد بود".

مبارزه انجام شد.یک مبارزۀ پایاپای.و دست آخر رِمی با نتیجه دو بر یک پیروز شد.وقتی نتیجه اعلام شد میرکو به حریفش تبریک گفت سپس رینگ را بدون صحبت با تماشاگران ترک کرد.توهین های تماشاگران به سوی رِمی بونجاسکی روانه شد و آن به این خاطر بود که نتیجه مبارزه باب میل آنها نبود.

میرکو فیلیپوویچ: "بعد از مبارزه من پُر از آدرنالین و استرس زیاد بودم.وقتی آنها برنده را معرفی کردند من او را در آغوش گرفتم و تبریک گفتم و سپس برگشتم و رفتم.مبارزی که پیروز می شود نفری است که در رینگ می ماند و با تماشاگران صحبت می کند".

میرکو فیلیپوویچ: "پس از اینکه من گزارشها را می خواندم دیدم که مردم می گفتند که من باید چیزی بیش از یک ورزشکار باشم و باید در رینگ می ماندم و با آنها صحبت می کردم.خُب من در وضعیت خوبی نبودم که میکروفون را بگیرم بسیار مأیوس بودم.من برای این مبارزه سخت تمرین کرده بودم.پر از آدرنالین بودم ... فقط رینگ را ترک کردم".

میرکو فیلیپوویچ: "به خاطر توهین هایی که تماشاگران به رِمی کردند متأسفم.من رِمی را دوست دارم و به او احترام می گذارم.او یکی از فوق العاده ترین کیک بوکسرها در تمامی دورانهاست.او در کنار فایترهای افسانه ای مانند پیتر آرتز،اِرنستو هوست و سِمی شیلت قرار دارد.او سزاوار اهانت و سوت زدن نبود".

میرکو فیلیپوویچ: "اما می خواهم رو راست باشم.آنها رِمی را مورد اهانت و سوت قرار ندادند.آن اهانت ها و سوت ها به خاطر نتیجۀ اعلام شده بود.اما رِمی آنها را اهانت به شخص خود دانست و احساسی شد.گریه کرد.آن مبارزۀ آخرش بود و او شایسته چنین خداحافظی نبود".

اما شوک دیگری به میرکو وارد شد وقتی که رینگ را ترک کرد و به رختکن رفت خبری به او دادند.

میرکو فیلیپوویچ: "با من تماس گرفتند.مادرم آن شب در بیمارستان سپری کرد .او در خانه بود و مسابقه را در کنار صندلی اش تماشا می کرد که دچار حملۀ قلبی شد.قلب او دچار  استرس زیادی شد.از اول هفته استرس زیادی داشت و شانسی که داشتم برادر زاده ام آنجا بود و او را به بیمارستان برد.او آن شب را در بیمارستان بود و فردایش مرخص شد".

میرکو فیلیپوویچ: "فکر می کنم کل مبارزات عالی بودند.گِلوری تولیدات خوبی داشت و مبارزات واقعاً عالی بودند.نمایش بسیار خوبی بود.فکر می کنم مبارزۀ من بسیار خوب بود.مردم از آن لذت بردند اما من فکر می کنم در پایان پس از آنکه رِمی به عنوان فرد پیروز معرفی شد آنها شوکه شدند".

میرکو فیلیپوویچ: "شاید داوران فکر کردند که رای این مبارزه باید به خداحافظی ربطی داشته باشد.به نظر من آنها کار خود را به خوبی انجام ندادند.فکر می کنم آنها حداقل باید به انجام یک راند اضافی رأی می دادند و من فکر نمی کنم که او (بونجاسکی) می توانست در آن راند ادامه دهد.اما مبارزه شنبه بود و الان سه شنبه.الان من خنک تر هستم.زندگی در جریان است".

میرکو فیلیپوویچ: "قصد دارم به رِمی زنگ بزنم و به او توضیح بدهم که مردم به او توهین نکردند.آنهافقط از نتیجه اعلام شده نارحت بودند .من برای او نارحتم که در پایان چنین دوران بزرگ ورزشی اش آن چیزها را شنید.اما آن توهین ها ارتباطی به شخص رِمی نداشت".

میرکو در حال حاضر قصد دارد دو یا سه روز در روستایش 'پریوِلاکا' بماند و ماهیگیری کند.

میرکو فیلیپوویچ: "هم اکنون می خواهم به تعطیلات کوتاهی بروم و به چیزی فکر نکنم.برای دو روزی به ساحل می روم و سپس به روستایی که در آنجا به دنیا آمدم".

میرکو فیلیپوویچ: "نمی دانم در آینده چه پیش می آید.در حال حاضر فقط می خواهم چند روزی در مرخصی باشم جایی که به مبارزه فکر نکنم.اما بعداً خواهیم دید که چه چیزی اتفاق خواهد افتاد".


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com