منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اِرنستو هوست سوم فروردین 1393 به رینگ مبارزه بازخواهد گشت

                       

حتماً بسیاری از شما هم با دیدن تیتر این خبر تعجب کردید ولی این خبر واقعیت دارد.اِرنستو هوست 48 ساله پس از اینکه در سال 2005 از دنیای مبارزه خداحافظی کرد این بار قصد دارد در مسابقات 'Hoost Cup' شرکت کند.او درباره این تصمیم خود گفت:"مبارزۀ من در تاریخ 23 مارس در ناگویا،ژاپن منتشر شد.می دانم که برخی خواهند گفت که من دیوانه ام.شاید باشم.شاید هم نه.اما این تصمیم خودم است و من به دنبال مبارزه با بهترین بهترین ها نیستم.اگر خوشم آمد ادامه می دهم وگرنه متوقفش می کنم.در هر صورت من آماده سازی را دوست دارم.به هر حال حریف من 'توماس اِستنلی' است که حدوداً هم سن و سال من است".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com