منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رِمی بونجاسکی: "این مبارزه با میرکو فیلیپوویچ با ناک اوت به پایان خواهد رسید"

در مسابقات GLORY 2 بروکسل او در مقابل 'اَندرسون برادُک سیلوا' قرار گرفت و موفق شد او را شکست دهد ولی در مبارزه ای تکراری با همین فایتر در مسابقات GLORY 13 توکیو او معتقد است که به اشتباه داوران باخت.

رِمی بونجاسکی: "مبارزۀ آخرم با اَندسون برادُک سیلوا یک مبارزۀ تکراری بود.فکر می کردم برنده شدم و تنها نفری نبودم که این فکر را می کرد.تماشاگران هم وقتی دست او بالا رفت متعجب شدند.وقتی فیلم مبارزه را هم دیدم فهمیدم که خود سیلوا هم تعجب کرد.من فکر می کنم اشتباه وحشتناکی بود،یا شاید هم داوران مست بودند."(با تکان دادن سرش)

رمی بونجاسکی: "وقتی در سال 2002 با کرو کوپ مبارزه کردم من بچه،خانواده یا چیزی شبیه آن را نداشتم.هدف من فقط بهترین بودن در این ورزش بود.در آن موقع کرو کوپ یکی از ستاره ها بود و من یک تازه کار.در آن مبارزه من احساس خوبی داشتم چون او را تحت فشار قرار دادم.اما ضربۀ های کیک چپش...اشتباه بدی کردم!فکر کردم پایش را دفاع کردم اما دستانم دیر بالا آمد و ضربه موقعی به سرم خورد که دستانم پایین بود."

رِمی بونجاسکی: "من از آن باخت خیلی نارحت شدم.در زندگی شما دو بار شانس دارید.شاید هم یک بار.بار اول من در ژاپن نخستین شانس را داشتم و موفق شدم 'رِی سیفو' را شکست دهم.اما شانس دوم با من همراه نشد و به جای برد مبارزه را باختم.اما از آن شرایط خارج شدم و خودم را قوی تر ساختم."

بعد از مبارزۀ این دو فایتر در سال 2002 روابط دوستانه ای بین آنها شکل گرفت بطوریکه میرکو فیلیپوویچ در آمستردام با رِمی بونجاسکی تمرین مشترک داشتند و فیلیپوویچ در مبارزاتش از مربی تمرین بونجاسکی یعنی "ایوان هاپولایت" استفاده می کرد.این روابط ادامه داشت تا زمانیکه فیلیپوویچ به MMA رفت.

رِمی بونجاسکی: "دوست بودن با میرکو مبارزه کردن با او را سخت تر نمی کند اما آن را متفاوت خواهد کرد.ما با هم تمرین کردیم.ما یکدیگر را کمک کردیم.اما زمانی که قدم به رینگ بگذاریم بعضی چیزها قطع خواهد شد و ما کاری را می کنیم که باید بکنیم."

رِمی بونجاسکی: "من نقاط ضعف او را می دانم و البته او هم نقاط ضعف من را می داند.مردم می دانند که چشمم مشکل دارد و همینطور پای چپم را که عمل کرده ام."

رِمی بونجاسکی: "او استعدادهای بسیاری دارد.او می داند چطور دفاع کند و چطور حمله کند.او پای چپ و مشت های سنگینی دارد.به نظر من کلید این مبارزه این است که او را تحت فشار بگذارم.موقعی که بگذارید او جلو بیاید شما در دردسر خواهید بود."

رِمی بونجاسکی: "من فکر می کنم که این مبارزه با ناک اوت به پایان برسد."

و صحبت آخر؟

رِمی بونجاسکی: "در این مرحله از دوران ورزشی ام،من به دنبال برد در هر مسابقه ام.و سپس به دنبال پیروزی در مبارزۀ بعدی.پس از این مبارزه خواهیم دید که چه می شود."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com