منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مصاحبه اختصاصی سایت LiverKick با گوکان ساکی

سوال: "باشگاه مایک" چه تفاوتی با "گُلدن گلوری" دارد؟

-جواب ساکی:بعد از 10 سال تمرین زیر نظر "کُر هِمِرز" وقت آن فرا رسیده بود تا تغییری بوجود بیاید.وقتی کُر به من گفت که می خواهد تغییرات اساسی را در گُلدن گلوری ایجاد کند من موضوع را درک کردم.من نیاز داشتم تا درباره زندگی ورزشی ام تصمیم بگیرم و سرانجام تصمیم به رفتن به باشگاه مایک گرفتم.همه به من گفتن که تو دیوانه ای!اما من به خودم و همچنین به مایک ایمان دارم.اوایل تمرین در باشگاه مایک سخت بود ولی "مایک پسِنییر" همه شرایط را مهیا کرد تا من این احساس را داشته باشم که در خانه خودم هستم.مقایسه این دو (کُر و مایک) با هم کار اشتباهی است باید هر دوی آنها را تجربه کنی!

سوال:آیا هوادارانت بعد از رفتنت به "باشگاه مایک" تغییری در سبک مبارزه ات خواهند دید؟

-جواب ساکی:من همیشه مانند گذشته مبارزه خواهم کرد چون بخاطر همین سبک مبارزه ام بود که توانستم هوادارنی پیدا کنم.هرگز سبک مبارزه ام را تغییر نمی دهم و حتی خود مایک هم نخواسته که سبک مبارزه ام را تغییر بدهم!من فقط می خواهم خودم را ارتقاء بدهم.من سبک مبارزه ام را حفظ می کنم و می خواهم چند مرحله نیز پیشرفت کنم.

سوال:شکست تو مقابل "بدر هری" یکی از سخت ترین باخت های تو بود،درباره یک مبارزه دیگر با او چه نظری داری؟(در مبارزه با او) چه چیز متفاوتی ممکن است انجام بدهی؟

جواب ساکی:اولاً "بدر" در مسابقات K-1 حضور دارد و من در گلوری!و من این مشغولیت ذهنی را ندارم.دوماً اینکه من الان هم تیمی او شدم!اولویت اول من تمرین در کنار او و یادگرفتن از هر کس دیگر است!  

سوال:تشکیلات جدید مسابقات "گلوری" تفاوتی با K-1 دارد؟

جواب ساکی:خواسته گلوری بهبود مبارزات است و من بابت این موضوع بسیار خوشحالم.

سوال:نمی خواهی به فعالیت دیگری نیز بپردازی؟مثلا بازیگری

جواب ساکی:چرا؟از مبارزه اخیرم اینطور برداشت کردی؟از نحوه ورود به رینگ این رو فهمیدی؟؟از هواداران یا کارشناسان اینو شنیدی؟؟؟من الان شغل خوبی دارم!همراه با فریاد تماشاگران ضربه می زنم و بابتش پول می گیرم!

سوال:درباره ورزشهای دیگر مثل:بوکس یا اِم اِم اِی چه احساسی داری؟قبلاً در صحبتهایت به این مطلب اشاره داشتی که دوست داری در MMA فعالیت داشته باشی

جواب ساکی:اصلا به این موضوع فکر نمی کنم.قبلا هم گفتم که فقط می خواهم سبک مبارزه ام را ارتقاء بدهم!

سوال:دوست داری با کدام فایتر مبارزه می کردی؟حالا فرق نمی کنه که آن مبارز زنده است یا مُرده؟چه کسی و چرا؟

جواب ساکی:خیلی زیادن!نمی خوام نام ببرم چون ممکنه اسم برخی از اونها رو فراموش کنم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:مصاحبه,گوکان ساکی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com