منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سانگ هیون لی از بوئاکاو هراسی ندارد!

            

کشنبه پیش رو فینال 4 نفر مسابقات K-1 World MAX در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.در یکی از مبارزات مرحلۀ نیمه نهایی 'سانگ هیون لی' فایتر کرۀ جنوبی در برابر یکی از بزرگان K-1 یعنی 'بوئاکاو بانچامِک' مبارزه خواهد کرد.بدون شک این یک مبازۀ بزرگ برای سانگ هیون لی است که قبلاً در وزن 65 کیلوگرم مبارزه می کرد و در سال 2013 تصمیم گرفت به وزن 70 کیلوگرم برود و وارد تورنومنت K-1 World MAX بشود.اکنون او به نیمه نهایی این تورنومنت رسیده و حریف پرآوازه ای در برابر اوست.او قبل از مبارزه مطالبی را دربارۀ بوئاکاو گفته است که خواندنش خالی از لطف نیست.

سانگ هیون لی: "در بسیاری از شاخص ها بوئاکاو یک فایتر با ویژگی های اساسی است.او قدرت بسیاری دارد اما ضربات ترکیبی او خیلی ساده قابل پیش بینی است.او توانایی فنی یا ضربات مشت ترکیبی فایترهای اروپایی مانند اَندی ساوِر را ندارد.من احساس می کنم تطبیق سبک مبارزۀ من با بوئاکاو بهتر باشد تا با آن فایترها.من بابت قدرت او نگران نیستم.در سال 2009 من با یک فایتر تایلندی به نام پینگ پونگ کُوا مبارزه کردم.من ضربات پای او را به یاد دارم که همانند لوله ای مستحکم ضربه می زد.من با فایترهای تایلندی بسیاری مبارزه کرده ام اما هیچ کدام قدرتی مثل آن فایتر نداشتند.من فکر می کنم مردم از بوئکاو فقط به خاطر نام او می ترسند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 2 اسفند 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com