منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


میرکو فیلیپوویج: مبارزه در مقابل بونجاسکی عالی است!

میرکو فیلیپوویچ: "تنها تغییر از زمان مبارزۀ بین ما این است که یازده سال پیرتر شده ام.من دوبارزه با رِمی مبارزه می کنم و باید بگویم که خیال می کردم قرار است با پیتر آرتز مبارزه کنم،اما به خاطر برخی دلایل او آن را قبول نکرد. تصمیم GLORY بود که با رمی مبارزه کنم.من بخاطر آن زیاد خوشحال نبودم.بخاطر اینکه بین ما روابط دوستانه وجود دارد.ما حتی چند سال پیش با هم تمرین می کردیم.او شخص فوق العاده و ورزشکار درجه یکی است.و هدف این است که به حریفتان آسیب بزنید،و این دلیل خوشحال نبودن منبرای مبارزه با اوست.اما،من مطمئنم که هواداران از نمایش ما راضی خواهند بود،ما بهترین نمایشمان را انجام خواهیم داد."

بهترین فایتر کُروات در تاریخ اکنون فقط روی مبارزۀ 8 مارس 2014 در آرنا زاگرب تمرکز کرده است اگر چه او پیش از این پیشنهادهای زیادی برای مبارزه در آینده روی میز داشت.

میرکو فیلیپوویچ: "من دربارۀ نیمی از برنامه سال 2014 چیزی نمی دانم.تنها چیزی که می دانم این است که 8 مارس مبارزه خواهم کرد و برای اینکه بدانیم چه چیزی بعد از آن اتفاق می افتد باید منتظر باشیم.انجام چند مبارزۀ MMA بعد از این مبارزه آسان به نظر می رسد.اما در حال حاضر من یک قدم برمی دارم.قدم اول مبارزه در برابر رِمی است و مبارزۀ بعدی به راحتی قابل دسترسی است.من واقعاً بونجاسکی را دوست دارم.اما در درون رینگ دوستی وجود ندارد.وقتی مبارزه آغاز می شود،شرایط فرق می کند.حتی اگر در آن موقع برادرم در سمت دیگر باشد.سعی خواهم کرد که به او آسیب بزنم.اما بعد از آن ما می توانیم با هم نوشیدنی بنوشیم،مشکلی نیست."

یک بار دیگر هواداران دنیای مبارزه در آرنا زاگرب حضور پیدا خواهند کرد.مبارزه در شهر خود چه مقدار در حمایت تاثیر گذار خواهد بود؟

میرکو فیلیپوویچ: "من اعتقاد ندارم که مبارزه در شهر خود در دنیای مبارزه تاثیری داشته باشد.جمعیت حمایت می کند اما تشویق آنان شانس را بالا نمی برد! ممکن است در ورزشهای دیگر سودی داشته باشد اما اینجا یک مُشت می تواند همه چیز را حل کند.پس نمی تواند سودی برای من داشته باشد.من فشار زیادی احساس می کنم چون در کشور خودم مبارزه می کنم،اما از نگاه دیگر من به قارۀ دیگری سفر نمی کنم.بهتر استراحت خواهم کرد.خوب است که صدای حمایت 15000 را بشنوی اما آن می تواند همانند یک شمشیر دو لبه باشد.ممکن است من به خاطر آنان دیوانه وار عمل کنم و یک اشتباه کنم.همه چیز امکان دارد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com