منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


میرکو 'کرو کوپ' فیلیپوویچ: من درخواست مبارزه با پیتر آرتز را در زاگرِب داشتم

   میرکو فیلیپوویچ (سمت چپ)

میرکو فیلیپوویچ از اسطوره های ورزشهای رزمی پس از امضای قرارداد با سازمان GLORY قرار است اولین مبارزه اش را در زاگرب،کرواسی و در ماه مارس 2014 و در برابر رِمی بونجاسکی انجام دهد.او یک بار در سال 2002 برابر رِمی بونجاسکی قرار گرفت و موفق شد او را با تکنیکال ناک اوت شکست دهد.میرکو فیلیپوویچ پس از مشخص شدن حریفش در مسابقات گِلوری 14 زاگرب گفت:

"اولین مبارزه برابر بونجاسکی جذاب بود.من برنده شدم،و پس از آن او سه مرتبه تورنومنت فینال K-1 را فتح کرد.اگر من در برابر پیتر آرتز مبارزه می کردم بیشتر خوشحال می شدم.چون اول قرار بر این بود،یا مبارزه با هر کس دیگری جز رِمی.چون ما روابط خوبی داریم.اما این خواستۀ GLORY بود و من گفتم باشه!و ما بهترین عملکردمان را خواهیم داشت تا به یکدیگر ضربه بزنیم.شما چه کاری می توانید بکنید؟!این ماهیت این ورزش است".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com