منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پیتر آرتز: "مبارزۀ بازنشستگی من با ریکو وِرهُوِن سخت ترین مبارزه ام خواهد بود"

پیتر آرتز: "من همیشه می خواستم مبارزۀ بازنشستگی ام را در مقابل هواداران ژاپنی برگزار کنم.پس الان بهترین موقع برای این است که دیواری در مقابل دوران طولانی مبارزه ام بکشم".

گِلوری: آرتز در مبارزۀ آخر خود موفق شد با سه ناک دان جمال بن صدیق را در GLORY 8 توکیو شکست دهد.او همچنین در مسابقات گِرَند اِسلَم GLORY 4 توکیو با وجود برتری در مبارزه با مُراد بوزیدی به دلیل شکستگی دستش مجبور به کناره گیری از ادامۀ مسابقات شد.

پیتر آرتز: "من مراقب آسیب دیدگی ها نیستم و سن من هم زیاد است.استخوان مشت راستم سه بار شکسته.من چندین عمل جراحی داشتم ولی هنوز هم خوبم و هیچ مشکلی برای مبارزه ندارم".

پیتر آرتز: "آیا از نظر فیزیکی ضعیف شدم؟نه!نه،من هنوز به اندازۀ کافی جوان هستم.شما فقط با نگاه کردن به من متوجه می شوید (با خنده) اما همیشه زمانی برای کنار رفتن وجود دارد آن برای من اکنون است و من به آن معتقدم.

پیتر آرتز: "من از اعماق قلبم می خواهم از شما و از هواداران ژاپنی تشکر کنم برای حمایت از من در این مدت طولانی.و من از اعماق قلبم به آنها قول می دهم که مبارزۀ آخرم یک مبارزۀ واقعی خواهد بود.

پیتر آرتز: "بدون شک مبارزه با ریکو قابل تامل ترین مبارزه ای خواهد بود که تا به حال داشته ام.سازمان گِلوری برای ترقی فایترهای جوان بسیار جدی است.آنها به عنوان حریف،ریکو وِرهُوِن قهرمان تورنومنت سنگین وزن را برای من آورده اند".

پیتر آرتز: "معولاً اگر شما بگویید 'مبارزۀ بازنشستگی' آن یک مبارزۀ آسان خواهد بود.درسته؟اما من اینطور فکر نمی کنم و من نمی روم که شکست بخورم.من به وِرهُوِن می گویم که'گوش کن،ناک دان کردن من کار آسانی نیست'.

پیتر آرتز: "ژاپن من را یک ستارۀ بزرگ ساخت پس من می خواهم چیزهایی را به ژاپن بازگردانم،بگویم که متشکرم.این مبارزه آخرین تعظیم من به هواداران ژاپنی است".

پیتر آرتز: "این واقعاً آخرین است.ژاپن باعث ترقی من شد،پس من می خواهم زندگی مبارزه ای ام را در آنجا تمام کنم.می خواهم بگویم که ممنون و خداحافظ.من بهترین مبارزه ام را برای یک پایان بزرگ انجام خواهم داد".


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com