منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اَندی ریستی:می توانم هر کسی را ناک اوت کنم!

اَندی ریستی:

لُس آنجلس تجربه ای عالی برایم بود.من از مبارزه در ایالات متحده واقعاً لذت بردم،مردم بسیار عالی بودند و هوارداران واقعاً خوب.بنابراین برای بازگشت به ایالات متحده نمی توانم صبر کنم.باغ میدان مَدیسون سالن بسیار مشهوریست،خیلی از بوکسرهای معروف در آنجا مبارزه کردند.چند بوکسری هم که من به آنها علاقه مندم نیز در آنجا مبارزه کردند.پس این افتخار بزرگی برای من است که در آنجا مبارزه کنم.من به دنبال یک نمایش بسیار مخصوص هم برای سالن و هم برای هواداران هستم.بوکسرهای مورد علاقۀ من "روی جونز جونیور"،"مایک تایسون" و "فلوید مِیویثر جونیور" هستند و از بین این سه فایتر فکر کنم روی جونز بهترینشان است.سبک مبارزۀ او بسیار متفاوت بود و او بسیار سریع بود.می دانم او 5 یا 6 بار در باغ میدان مَدیسون مبارزه کرده پس این خیلی خوب است که من در آنجا مبارزه می کنم.من همیشه و هر روز مبارزات او را تماشا می کنم و سعی می کنم چیزهایی را که او انجام می دهد من هم انجام دهم.مانند او سریع بشوم و سرعت دستانم را بالا ببرم.او بوکسر بسیار خوبیست.

او سپس دربارۀ مبارزه با جورجیو پتروسیان صحبت می کند.

اَندی ریستی:

فکر می کنم راه های بسیاری برای غلبه بر او وجود دارد.می دانم که من برای مبارزه می آیم ولی او برای مبارزه نمی آید!من او را به عنوان فایتر امتیازی می بینم!او فقط می آید تا امتیاز جمع کند و سپس به این سو و آن سو جست بزند.او فرار می کند. منظورم را متوجه می شوید؟!او بسیار زیرکانه مبارزه می کند اما او چیز دیگری انجام نمی دهد.او قدرت ندارد.در برابر پتروسیان فکر می کنم شما نیازی نیست تا از ناک اوت شدن نگران باشید.او برای یک مبارزۀ سخت نمی آید.او فقط می خواهد با زرنگی مبارزه کند و سپس فرار کند و این سبک مبارزۀ من نیست!من می آیم تا درد را بر شما نشان دهم.من بسیاری از اوقات مبارزات او را دیدم و اشتباهاتی نیز در او دیدم.فکر میکنم وقتی دستم به او برسد می توانم او را ناک اوت کنم.

در ادامه او دربارۀ دو فایتر دیگر حاضر در تورنومنت و پیش بینی خود از قهرمان این تورنومنت صحبت می کند.

اَندی ریستی:

برای من مشکلی نیست!مهم نیست که کدام یک از آن دو فایتر ببرند و در فینال مقابل من مبارزه کنند.می دانم که فان روسمالِن در سال 2011 داویت کیریا را با امتیاز شکست داد اما کیریا از آن زمان بسیار تغییر کرده و او الان برای بُرد می رود.مبارزه بسیار سختی است...فکر می کنم اگر بخواهم شرط بندی کنم روی فان روسمالِن شرط می بندم فقط به خاطر اینکه او فایتر کاملتر و با تجربه تری است.اما باید منتظر شب مبارزه باشیم!

و در پایان او از خود صحبت می کند.

اَندی ریستی:

من دیر شروع کردم.من 22 ساله بودم که وارد کیک بوکسینگ شدم و برای مدت زمان بسیاری تو سری خور بودم!اما سپس نشان دادم که من کی هستم و چگونه فایتری هستم!زمانی که شما می آیید و من را می بینید در واقع یک مبارزۀ انفجاری می بینید.سبک مبارزۀ من بسیار متفاوت است،می دانم که مبارزه در برابر من بسیار سخت است.مطمئناً می توانم این تورنومنت را ببرم و نفر اول باشم.من می توانم هر کسی را ناک اوت کنم.

[منبع]


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com