منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خط و نشان "جو شیلینگ" برای "وِین بَرِت":تو در حد و اندازه های من نیستی!

جو شیلینگ: شخصاً فکر نمی کنم او (وِین بَرِت) تجربۀ مبارزه با من را در این سطح داشته باشد.او شخص بزرگ و قدرتمندی است اما او آرتم لِوین نیست!منظ.رم را متوجه اید؟اما من برای این مبارزه و هر مبارزۀ خطرناکی سخت تمرین خواهم کرد.من قبلاً بر اساس پیش بینی هایی که مردم می کردند اشتباهاتی داشتم ولی دیگر آنها را انجام نخواهم داد.هیچ مبارزۀ آسانی در گِلوری وجود ندارد!او ورزشکار،بزرگ و قویست.من او را جدی می گیرم.ولی فکر می کنم روی کاغذ من باید برنده شوم.

 

[منبع]


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 8 آبان 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com