منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


صحبتهای ریکو وِرهُوِن پس از قهرمانی در GLORY 11

ریکو در حالیکه بسیار احساسی به نظر می رسید گفت:"گفته بودم که این کار می کنم و دیدید که انجامش دادم".

"از وقتی شش سالم بود رویای این لحظه را داشتم و ایمان داشتم که این رویا یک حقیقت است.شش ساله که بودم به خودم می گفتم باید یک روز قهرمان شوم و اکنون قهرمان شدم.من همیشه به خودم ایمان داشتم.من این کار را به خاطر دخترم کردم.او حدوداً سه سال دارد و بعضی چیزها را متوجه می شود به او گفتم که با قهرمانی و پول آن برمی گردم.من به قولی که داده بودم فکر می کردم این چیزی بود که من را به فینال رساند و به من قدرت داد تا تورنومنت را ببرم".

"واقعاً خوشحالم که توانستیم در آغاز همکاری بین گلوری و تلویزیون اِسپایک مبارزات جذابی را به نمایش بگذاریم.فکر می کنم به علاقه مندان مبارزه در ایالات متحده نشان دادیم که کیک بوکسینگ یعنی چه!اکنون زمان،زمان ماست.گلوری اینجاست تا بماند".

"فکر کنم امشب وظیفه ام را هم برای اِسپایک هم برای سازمان گلوری و هم برای این ورزش انجام دادم.بسیار تلاش کردم تا نقشم را به عنوان سفیر ورزش و سازمان در ایالات متحده انجام دهم.من بسیار تلاش خواهم کرد تا این راه را ادامه دهم".الان من در رنکینگ به رتبه دوم صعود کردم و در ماه نوامبر نیز در تورنومنت وزن مختلط که در توکیو برگزار خواهد شد شرکت می کنم.نمی توانم صبر کنم.اینجا هستم تا نفر اول باشم.همیشه این را گفتم و حالا آن را انجام می دهم".


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com