منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ساکی سخت و بی پرده دربارۀ گیتا و وِرهُوِن صحبت کرد

ساکی در آغاز گفتگو کمی دربارۀ ویدئویی که در آن عنوان کرده بود که وِرهُوِن فایتر خوبی نیست توضیح داد.

ساکی:بله،او فایتر خوبی نیست.می دانم شنیدنش برایش سخت است ولی حقیقت است.او مبارز با استعدادی نیست او فقط سخت کوش است.من فقط حقیقت را گفتم.تنها دلیل اینکه او در تورنومنت سنگین وزن امسال مبارزه می کند این است که پیتر آرتز و ژروم لی بنر حضور ندارند.او فقط از اینکه در این تورنومنت مبارزه می کند باید خوشحال باشد.این برای خودستایی اش خوب است ولی نوار پیروزی های او شنبه شب قطع خواهد شد.من می خواهم به تمام امریکا نشان دهم که مبارزل واقعی چیست.

در ادامه دربارۀ مبارزۀ احتمالی او و گیتا در فینال تورنومنت پرسیده شد.

ساکی:در حال حاضر فقط به مبارزه با ریکو فکر می کنم پس به فینال فکر نمی کنم.من نمی دانم که مبارزۀ اول را با ناک اوت می برم یا با امتیاز.نمی دانم چه چیزی در مبارزۀ بین گیتا و اَندرسون سیلوا رخ می دهد.اما مطمئنم که اگر گیتا را در فینال مغلوب کنم باز هم می آید و بهانه تراشی می کند و مزخرف می گوید.

وقتی در ماه آپریل پای او را درو کردم او گریه می کرد.من در سال 2010 در توکیو نیز با او مبارزه کردم نزدیک به 50 ضربه پا به من زد.دست راستم در مبارزه با او شکست.شما دیدید من در رینگ گریه کنم؟بعد از آن من با دست شکسته با آلیستر اُوِریم مبارزه کردم.این چیزی است که به آن مبارزه می گویند.حمل بر خودستایی نباشد ولی باید این را می گفتم.گیتا فایتر بسیار خوبی است.صد در صد!اما بازندۀ بدی است.وقتی شما می بازید خُب باختید.دیگر حرف نزنید!مثل موقعی که من در سال 2012 با بَدر هَری مبارزه کردم.شما می دانید قبل از آن مبارزه من چقدر مشکل داشتم؟آیا دیدید که من دربارۀ آن مشکلات حرف بزنم؟اگر مشکلاتت بد است خب مبارزه نکن.اگر مبارزه کردی پس حرف نزن!

دانیل دربارۀ مبارزه با من در ترکیه گفته بود که آن خود یک مشکل است.چرت گفته بود چون اگر من هم برای کسب درآمد مجبور بودم به رومانی بروم خُب می رفتم.من همه جا می روم!وقتی 16 ساله بودم در مینسک پایتخت بلاروس مبارزه کردمشما می دانید 15 سال پیش روسیه چه شرایطی داشت؟شوخی نبود!

بله،ممکن است مردم ترکیه کمی دیوانه به نظر برسند ولی ورزش،ورزش است.همۀ فایترهای ترک آن شب باختند جز من.تمامی ذره بین ها روی من بود.تمام رسانه های ترکیه ای از هفته ها قبل دور و برم بودند.اینها به نظر شما فشار نیست؟فشار بر روی من به قدری بود که انگار این اولین مبارزۀ من است.البته که من فشار را احساس کردم ولی با این وجود نترسیدم.احساس خوبی بود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 20 مهر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com