منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اِرول زیمِرمَن:ما به دنبال مبارزۀ واقعی هستیم

زیمرمن:هِسدی جِرجِس فایتر سفت و سختی است.مبارزه هم مبارزۀ بزرگیست چون در مقابل تماشاگران بسیاریست و من سعی می کنم تا بهترین نمایش را داشته باشم.شنیده بودم که هِسدی از مدتها قبل می خواست با من مبارزه کند خُب برای او هم خوب شد.من شنبه شب او را شکست می دهم.او و همه قدرت "له کنندۀ استخوان" (لقب زیمرمن) را خواهند دید.

او شخص سرسختی است و من این نوع آدمها را دوست دارم مانند بَدر هَری!او جلو می آید و برای مبارزه هم می آید.و من هم همین کار را می کنم و این چیزی است که مردم دوست دارند ببینند.قصد ما انجام نمایشی خوب است.ما به دنبال مبارزۀ واقعی هستیم.دو شخص بزرگ.دو قاتل در رینگ.

در ادامه زیمرمن دربارۀ سخت تمرین کردن حرف زد.

زمانی بوده که من جمعه،شنبه و یکشنبه مبارزه کردم و هر سه مبارزه را با ناک اوت برده ام و این باعث شده که به خودم گفتم خُب من می توانم امروز و فردا را تمرین نکنم!مهم نیست چون من این توانایی ها را دارم و به مهمانی رفتم!اما آن موقع من جوان بودم اما الان در این سطح مسابقات GLORY شما باید بدانید که اگر تمرین در یک روز را از دست بدهید در راند سوم مغلوب می شوید.اگر تمرین دو روز را از دست بدهید در راند دوم شکست خواهید خورد!متوجه اید؟پس الان من به سختی تمرین می کنم و شرایط خوبی دارم!بدنم آماده است.

من بسیار جدی هستم.من در سطح دیگری هستم.من مبارزه را دوست دارم و نمی خواهم شکست بخورم.اما گاهی اوقات برخی مبارزات را به دلیل برخی شرایط و عدم تناسب اندام واگذار کردم.احمقانه است دیگر هرگز!الان وزن من 107 کیلو است و حدود 9 کیلوگرم وزن کم کرده ام!

در ادامه زیمرمن  تحلیلی بر مبارزاتش انجام داد.

اشتباه دیگرم که در مبارزۀ قبلم هم با ریکو وِرهُوِن بود قدرتم است که نقطۀ ضعف من است.چون من می خواهم دیگران را ناک اوت کنم و می توانم این کار را انجام دهد.من فقط جلو می روم.تمام سعی من ناک اوت کردن است.دیگران دور تا دور می چرخد و امیاز می گیرنددر حالیکه من به دنبال آنها هستم.این درس دیگریست که من یاد گرفتم!البته این به این معنا نیست که من فقط برای امتیاز جمع کردن قدم به رینگ خواهم گذاشت ولی شما نیاز دارید که زیرکانه عمل کنید.اگر نقشۀ آ جواب نداد من نیاز به نقشۀ ب دارم.ناک اوتها در هر صورت مهیا هستند.چون وقتی دارم امتیاز جمع می کنم در همان حال می توانم ناک اوت کنم.

مبارزه با هِسدی جِرجِس یک مبارزه ذخیره است ولی زیمرمن دوست داشت در خود تورنومنت سنگین وزن مبارزه کند.در ادامه او دربارۀ مبارزه با گوکان ساکی صحبت می کند.

زیمرمن:پیش بینی من این است که وارد تورنومنت خواهم شد و قهرمانی سنگین وزن را از آن خودم خواهم کرد (با خنده)!دربارۀ ساکی هم باید بگویم که ساکی مثل برادرم است.اما اگر شرایط طوری شود که وارد تورنومنت شوم باید بگویم که هر کس بهتر باشد او خواهد برد.اما مادرم از این ایده متنفر است و پدر او (پدر ساکی) هم قطعاً از این نظرم متنفر است.آنها واقعاً نمی خواهند ما با یکدیگر مبارزه کنیم.مادر من بیشتر اوقات با ساکی صحبت می کند.من هم با خانوادۀ او حرف می زنم.ما از زمانی که پسر بچه بودیم همدیگر را می شناختیم والدین ما هم همدیگر را می شناختند.ما با هم بزرگ شدیم.اما من همیشه گفتم که اگر ما مجبور به مبارزه با یکدیگر شویم آن بر سر کسب عنوان قهرمانیست!و این به نظرم خوب است چون ما نمایش خوبی خواهیم داشت و هر دو نفرمان پیروز واقعی خواهیم بود.اما این زمانی ارزشمند است که برای عنوان قهرمانی باشد یا برای فتح یک تورنومنت و نه چیز دیگر.بعضی اوقات از من می پرسند آیا دوست داری با ساکی مبارزه کنی؟من در جواب گفتم نه او برادرم است.کس دیگری را پیدا کنید.نمی توانم با برادرم مبارزه کنم.

[منبع]

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 20 مهر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com