منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ریکو وِرهُوِن:قول می دهم ساکی را شکست دهم

گِلوری:آیا شانس اول قهرمانی ساکی است؟

ریکو:برای من مهم نیست.هر کس با ساکی خوشحال است بگذارید خوشحال باشد البته تا این شنبه که به طور مفتضحانه او را شکست دهم.من مبارزه مثل یک سگ شکست خورده را می پسندم.این باعث می شود تا فشار از روی من بر دیگران باشد.شخصیت ساکی را تصور کن.همه به او می گویند خیالت راحت! تو به راحتی در همان راند اول با ناک اوت پیروز می شوی.همه می گویند ساکی-گیتا فینال این مسابقات است اما من فکر می کنم گفتنش سخت باشد مخصوصاً که این تورنومنت سنگین وزن است.من شنبه انتظار مبارزات دیوانه وار هستم.فایت کارت مسابقات بسیار جذاب است از طرفی هم تلویزیون اِسپایک این مسابقات را به صورت زنده پخش می کند.

گِلوری:در یک مصاحبه ساکی دربارۀ تو گفت که وِرهُوِن فایتر خیلی خوبی نیست ولی سخت کوش است.برای تو که به تکنیکی بودنت افتخار می کنی این بی احترامی تلقی می شود؟

ریکو:حرف زدن آسان است.هر چیزی که گفته نمی تواند من را تحت تاثیر قرار دهد.من فایترهای خوبی را شکست دادم.منظور او این است که آن فایترها خوب نبودند؟و فقط فایترهایی که او شکست داد خوب بودند؟من فکر می کنم حرف بسیار احماقانه ای است.

در ادامه ریکو دربارۀ تمرین در کنار "تایرون اِسپونگ" صحبت کرد.

ریکو:تایرون شخص فوق العاده ای و واقعاً بوکسری عالیست.او شخص بزرگیست.ممکن است فکر کنید او تکنیک خوبی ندارد ولی او دارای بهترین تکنیکهاست.تکنیک او کامل است.تمرین در کنار او برایم افتخاریست وقتی شما روی توانایی دفاع کردنتان تمرین می کنید قدرت حملۀ شما نیز افزایش می یابد.کمتر ضربه می خورید و بهتر و بیشتر ضربه می زنید.چیزهایی هست که مردم آن را فراموش می کنند.در کیک بوکسینگ و موی تای تکنیکهای بسیاری وجود دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید.مثلاً ضربه به پایی که در گارد عقب است بسیار سخت است اما برای من ممکن است.هنوز ترفندهایی وجود دارد که شاید برخی اصلاًٌ ندیده اند اما وقتی انجامش می دهی می گویند،آره جواب داد همینه!و من الان به شما می گویم که همیشه ترفندهای جدیدی دارم!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: شنبه 20 مهر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com