منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دانیل گیتا آماده برای حضور در GLORY 9 نیویورک

لیوِر کیک:بریس گویدن فایتری سرسخت است و در عین حال از نظر بسیاری دست کم گرفته می شود.او چند نمایش قوی از خود در طی چند سال اخیر نشان داده است.چه چیزی را بزرگترین نقطه قوت بریس گویدِن می بینی که باید مراقب آن باشی؟

دانیل گیتا:من نمی خواهم درباره مهارتهای سایر فایترها صحبت کنم.اوفایتری خوب و قوی است،غیر قابل پیش بینی است.من بسیار مراقب خواهم بود و حواسم را جمع خواهم کرد.سبک مبارزۀ او بسیار متفاوت است.

لیوِر کیک:هر دوی شما در مبارزه خود قبل از مبارزه تان در گِلوری 9 شکست خوردید که این شکست باعث فشار بر روی هر دوی شماست!چه چیزی باید مقابل گویدِن انجام دهی تا مطمئن شوی که پیروز خواهی شد؟

دانیل گیتا:خیلی ساده!فقط داخل رنگ شده و کار خود را درست انجام بده.باور کنید،همه ما روز خوب و بد داریم.من خیلی گفته ام که ما ماشین نیستیم،انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم.در چنین سطح بالایی از این ورزش با یک اشتباه ساده مسابقه را واگذار می کنید.شما می توانید ببازید و می توانید برنده شوید.من بعد از شکست از ساکی در گِلوری 6 اصلاً فشاری بر روی خود حس نمی کنم.من دوباره از صفر شروع کردم.من گذشته را در گذشته رها کردم و فقط در این فکر هستم که اکنون چه می توانم بکنم!

لیوِر کیک: در مبارزه با ساکی مصدوم شدی؟به نظر می رسید که بعضی چیزها پس از آن مبارزه در تو گم شد. 

دانیل گیتا:برای یک ثانیه تعادلم را از دست دادم،احساس کردم که روی دستم افتادم و دستم آسیب دید.درد وحشتناکی داشت.مردم می گویند که من دستم را شکستم!روز بعد با ساکی نشستم و گفتگوی دوستانه ای داشتیم.هر دوی ما آسیب دیده بودیم.من نخواهم گفت که روز بدی داشتم.من دوران سختی قبل از این مسابقه داشتم که تاثیر بدی روی من گذاشت.این یک مساله شخصی است و دوست ندارم در جایی درباره آن حرف بزنم.بعضی چیزها در زندگی وجود دارد که نمی توان آن را کنترل کرد حتی اگر شما یک ورزشکار باشید!در هر مصاحبه ا فقط دربارۀ دو چیز از من سوال می شود:گوکان ساکی و سِمی شیلت!این موضوع مرا می خنداند.

لیوِر کیک:الان چه چیزی نیاز داری تا به اوج رده سنگین وزن برسی؟

دانیل گیتا:فکر می کنم الان جزو 3 نفر اول هستم!ردۀ بالا چیست (با خنده)؟من فقط دارم چیزی را که 19 سال پیش شروع کردم ادامه می دهم!من با عشق این ورزش را ادامه می دهم!ان ورزش من را به چیزی که امروز هستم تبدیل کردم.

لیوِر کیک:این نخستین مبارزۀ تو در یالات متحده است،آیا دوست داری در ایالات متحده مبارزه کنی؟قبلاً اینجا را دیده بودی؟

دانیل گیتا:شهر نیویورک آرزوی من بود!من برای اولین بار است که ایالات متحده را می بینم.بسیار خوشحالم که این فرصت را بدست آوردم تا برای هوادارانم در ایالات متحده مبارزه کنم و واقعاً دوست دارم و نمی توانم برای مبارزه در ایالات متحده صبر کنم.

لیوِر کیک:مدتی است که بَدر هَری در شرایط خوبی نیست،تا چند وقت پیش،از مبارزه گیتا با هَری به بزرگترین مبارزه سنگین وزن در کیک بوکسینگ یاد می شدآیا هنوز هم دوست داری با او مبارزه کنی؟

دانیل گیتا:این سوالی است که خیلی از من پرسیده شده و من در مصاحبه ای جواب دادم:نظری ندارم!بگذارید زندگی کنیم تا ببینیم چه پیش می آید.

لیوِر کیک:مدتی که در نیویورک خواهی بود دنبال تفریح هم خواهی بود؟دیدن مناظر،شرکت در نماش یا چیزی شبیه به این؟یا فقط برای مبارزه؟

دانیل گیتا:فقط مبارزه و بعضی کارای خوب دیگه!الان چیزی نمی توانم بگویم.بعداً درباره اش خواهید خواند!

لیوِر کیک:تو سال گذشته واقعاً در تورنومنت گِرَند اِسلَم گِلوری عالی بودی!برای امسال هم آمده خواهی بود؟

دانیل گیتا:بله،مطمئن باشید!امسال بهتر هم خواهم بود.

[منبع]

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com