منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جمال بن صدیق: اِدواردز سدی دیگر بر سر راهم است!

جمال بن صدیق: شخصاً چیز زیادی دربارۀ بن اِدواردز نمی دانم،اما ویدئوی مبارزات او را همراه مربی ام تماشا کردم.او سخت ضربه می زند اما برای من او مانند سایر حریفان است.من به دنبال اینم که کارم را انجام بدهم.همیشۀ اوقات هدفم این است که برای ناک اوت بروم.شما می خواهید یک نمایش عالی به تماشاگران بدهید.هرگاه قدم به رینگ می گذارم می خواهم همه را ناک اوت کنم.من چیزهایی بسیاری یاد گرفتم.در هر مبارزه ای من چیزی یاد گرفتم.در مبارزۀ آخرم در مقابل پیتر آرتز راند اول کاملاً در اختیار من بود و من می خواستم یک پایان خوب را رقم بزنم و بعد...همه چیز برگشت!من باید بیشتر خونسرد باشم اما وقتی شما کسی را ناک دان می کنید بعدش فقط می خواهید ناک اوتش کنی!چیزی که من باید بیاموزم این است که راه برای ناک اوت کردن در یک مبارزۀ درست باز است.در مبارزه با پیتر دیدید که وقتی شما حمله می کنید هر اتفاقی ممکن است بیافتد.من همیشه در حال پیشرفتم اما هنوز چیزهای زیادی برای ثابت کردن به خودم دارم.باید تجربۀ بیشتری به دست آورم و یاد بگیرم که در درون رینگ خونسردتر باشم.در حال حاضر وزنم حدود 126 کیلو است.فکر کنم در مسابقات GLORY 4 توکیو 127 کیلو بودم.وزنم زیاد تغییری نکرده است اما چیزی که تغییر کرده این است که چربی زیادی از دست دادم و به جایش عضلۀ بیشتری دارم.حدود 10 هفته در اردو با مربی بدنساز و مربی مهارت تمرین کردم.در حال حاضر هم در یک روز دوبار تمرین می کنم.صبح ها تمرین کیک بوکسینگ دارم و عصرها تمرین افزایش قدرت قلب.ما همه کار کردیم و من آماده ام.من دوبار در ژاپن بودم و این نخستین بار است که در امریکا مبارزه می کنم.در واقع این اولین باری است که به ایالات متحده می روم.من دو رویداد قبلی گِلوری را در ایالات متحده دیدم و به نظرم خوب بودند.طرفداران که خیلی مشتاقند و من می خواهم نمایش خوبی به آنها نشان دهم.در حال حاضر تمرکزم روی این موضوع است که می خواهم در رنکینگ بالا بروم و وارد تورنومنت شوم.بن ادواردز سدی دیگر سر راهم برای رسیدن به رتبه های بالاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com